Nebo je to další reklamní trik jak nalákat lidi aby si daný výrobek koupili ?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Elk, suaeda před 4901 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zdá se mi to záslužné a heské pokud je to pravda. Já se setkal s něčím podobným. To se zase prodávali pohledy jako přání k svátku nebo k velikonocům k vánocům a.t.d. Na pohledy byli využity obrázky které vatvořili postižené dětí. Z prodeje šlo 10% na postižené děti. Jelikož prodej zajišťovala moje neteř, vím že z prodeje pro ní šlo 5%. Pokud jsem cenu srovnal s běžným přáním bez obálky, velkoobchodní cena byla 5 Kč s poplatkem za autorská práva. Charitativní pohledy se prodávali za 25 Kč. Spočítejte si kolik tato akce přinesla na jednom pohledu, prodejci, organizátorovy akce a kolik dětem. Pro ty co špatně počítaji to představuje 1,25 Kč prodejci, 5 Kč dětem a 15 Kč organizátorovy a náklady na výrobu cca 3,75 Kč. Tato huimanitární akce se mi již tak hezká a záslužná nezdá.
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, si, že ve většině jde o trik. Nedá se to dohledat a asi to ani nikdo nedělá. Je to jeden z reklamních triků, který ale bohužel není zdaleka nejnehoráznější.
0 Nominace Nahlásit |
Podle mě – jak kdy. Třeba ta reklama na kofolu, jak přispíváte na ty ponožtičky do nemocnic.. Koupila jsem si jednu, abych pomohla – kofola jsem si myslela, že je solidní firma. a na lahvičce se nestydí napsat, že jste přispěli 10haléřů… Láhev stála asi 19Kč…
0 Nominace Nahlásit |
Před časem (asi 8 let) jsem si dal pivka na Loretanském nám. V Praze na
Hradčanech v hospůdce. Tam bylo stanoveno naprosto jednoduché pravidlo.
Z ceny každého piva (kozel) za 25 Kč se 1 koruna dávala ve prospěch
vedlejšího dětského ústavu. Všechny hospody v okolí měly ceny min.
o 50% vyšší a byly poloprázdné. V této hospůdce bylo vždy narváno.
Bohužel už to asi nefunguje. Pražáci o tom budou pravděpodobně vědět
více.
Doplním: U nás ve městě je dětský domov a byl jsem překvapen co
místních podnikatelů jej velkoryse sponzoruje. Co se týče pouličních,
televizních ad. výběrčích akcí tak jim nevěřím. Viz článek zde
nahoře. Z vybraného si nechává velký balík „nějaký“ pořadatel.
A jak jsem slyšel pořádají se z vybraných peněz docela honosné párty
pro vybrané lidi. Bohužel je to svinstvo. Místo aby se pomohlo tak se
okrádá.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud to není pravda, jedná se o klamavou reklamu, která je v rozporu s obchodním zákoníkem.
0 Nominace Nahlásit |
Stačí to trochu sledovat – třeba Pampers prý podporuje děti ze
třetího světa tím, že za každé koupené balení plenek dá 1 vakcínu
pro 1 dítě. Když to pak trochu sledujete, tak si myslím, že to tak je,
protože to by si pak ty děti na záběrech, které se sem tam objeví, museli
režírovat. A to snad proboha nedělají…
Jinak by šlo o hodně hnusnou formu reklamy, kdyby to nedělali.
Já třeba ty pampersky kupuju i kvůli tomuhle, jsou sice dražší, ale
říkám si: Buď ráda, že máš krásné zdravé dítě, tak pomož těm, co
se nemají tak dobře … aspoň tím, že si koupím zrovna pampersky.
0
před 4901 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |