Objednávali jsme v obchodě zboží, že si ho vyzvedneme v určitou dobu, v normální pracovní době. Když jsme si chtěli zboží vyzvednout dle dohody,byla prodejna uzavřena a zboží jsme si nemohli vyzvednout. Objednávka byla na jméno a datum a čas a prodavač nás neupozornil na to, že bude obchod uzavřen před skončením pracovní doby. Mám právo výrobek odmítnout, pokud si pro něj půjdu další den, přestože výrobek v obchodě byl, ale zákazník nebyl informován o tom, že prodavač uzavře obchod před skončením pracovní doby? Jedná se o speciální potraviny? Děkuji
Zajímavá 0 před 18 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud máte s prodejcem uzavřenou kupní smlouvu (a to i ústně), máte právo na to, aby vám zboží bylo vydáno. V případě, že prodejce neočekávatelně uzavřel prodejnu a neinformoval vás o tom předem, porušil tím podmínky smlouvy. Můžete tedy požadovat, aby vám zboží vydal v jiný čas, nebo můžete smlouvu zrušit a požádat o vrácení peněz.
Pokud si zboží nevyzvednete další den, měli byste mít právo ho odmítnout, ale záleží na konkrétních podmínkách obchodu. Některé obchody totiž mohou mít ve svých obchodních podmínkách určité lhůty pro vyzvednutí zboží. Navíc u speciálních potravin je také potřeba vzít v úvahu jejich trvanlivost.
Doporučujeme vám konzultovat tuto situaci s odborníkem na spotřebitelské právo.
0
před 18 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Moc nerozumím tomu, na co se ptáš:
Objednávka byla ústní, tvrdíš. Potom nechápu, proč bys to zboží měl být povinen zaplatit a převzít? Jako opravdu si myslíš, že Tě budou žalovat na základě ústní objednávky? 😂😂😂
Tak: na co se, vlastně, ptáš?
0
před 17 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek