Při převodu starého automobilu se platí nově jakási ekologická daň.
Je tato daň jednotná,nebo je nějak odstupňovaná podle emisí daného auta.
Rozlišuje se jestli má auto katalyzátor nebo ne a jak se promítá do daně
stáří auta ?
Doplňuji:
Takže splňuji normu eu 96/44. Daň při převodu 3000 Kč. Takže pokud dám
slevu 3 000 Kč, byla by naděje auto ještě prodat alespoň za symbolickou
cenu.
Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? kropitko před 5306 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
EKO daň se plati pri prihlaseni(plati nove nabyvajici majitel),a to pouze
jednou u daneho vozu.Stari auta je pouze velmi orientacni co se tyce vyse
daňe-tim se nelze ridit. Dam Vam priklad :
10.000,– auta s karburatory
(Ziguliky,Embecka,105ky,120ky…starsi Favority…)
5.000,– auta s jednobodovym vstrikem (napr.novejsi Favority,starsi Felicie…)
3.000,– auta s vicebodovym vstrikem
(novejsi Felicie,prvni Oktavky…)
Ale emisni normu (nazev ktery Vam asi nic nerekne)byste mel mit ve velkem
technicaku a na netu dohledejte tabulku do jake kategorie vuz patri a kolik se
zaplati pri prihlaseni
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Předloni jsem prodala starého Favorita za 6500,– a byl po kompletním servisu, investice do něj kolem 17 tis. , takže prodáno prodělečně. Pán platil na registru 10 tis. Čili jej i s daní auto vyšlo na 16.500,– Stát nutí lidi, aby už stará auta neprodávali a šli do šrotu. Proto je ta ekologická daň