V logopedické MŠ nebo ZŠ by především měl být přítomen logoped a to ať už stálý nebo externí, ale pravidelně spolupracující a přítomný ve škole.Ten by měl kontorlovat, nakolik se daná vada u každého jednotlivého dítěte zlepšuje a provádět individuální cvičení s každým dítětem.
Ve třídách podobných škol by nemělo být více než 12 žáků, aby učitel mohl zvládnout individuální přístup, protože každé dítě může mít vadu jinou a jinak rozsáhlou. Osnova takové školy je v podstatě podobná, jako v jiné škole, jen s ohledem na danou skupinu dětí, tedy předměty jako je čeština, čtení, psaní a cizí jazyk (který je bohužel i pro tyto děti povinný, pokud nemají statut integrovaného žáka), by měly probíhat podle možností žáků. Během těchto předmětů by měla mít škola k dispozici pomůcky právě pro nácvik toho, co které dítě potřebuje. Dokonce by mělo mít každé dítě možnost pracovat na tom, co potřebuje procvičit.
Hodnocení bývá obvykle slovní, a to opět především u předmětů, které se nějak dotýkají vady dítěte.
0
před 5438 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek