Avatar uživatele
anonym

Jak by mel podle vas vypadat prikladny manazer?

Samozrejme by mel ovladat praci, nejen vedeni lidi, ale hlavne taky pracovni postupy v oblasti, ve ktere lidi vede. Ale co dal? Jaky je podle vas idealni manazer? A muzete klidne i poslat odkaz na nejakeho vyborneho znameho manazera.

P.S.: A pokud jste podrizeni, dokazete tolerovat u nadrizenych namyslenost? Nebo ocekavate i tak pokoru?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 2746 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Nejsem už s manažéry ve styku, ale představu mám. Měl by mít vlastnosti, které se hodí i v běžném životě.

Měl by být osobností, mít vztah k sobě, tedy zdravé sebevědomí, vztah k práci, mít určitý styl, vztah ke spolupracovníkům.

Další vlastností – přirozená inteligence, inteligence sociální, empatie, charakter, – mít přirozenou autoritu. .

Znalost etiky i etikety, oblékat se přiměřeně své funkci a různám jednáním.

Důležité je i společenské vystupování, umět se ovládat, případně krotit svůj temperament.

Takže měl by umět motivovat, ocenit práci jinýchk, být objektivní – přiměřeně kritický a být osobním příkladem.

Arogantní i agresívní či egoistický šéf učitě není ideální, u takového člověka nepomohou žádné argumenty, fakta,, logika – je přece vždy neomylný . Při jednání s ním je třeba nenechat se vyprovokovat , nebrat osobně atd.

Neexistuje jednotný návod, jak vést lidi při práci. Myslím si, že by měl šéfem demokratickým – vést zaměstnance ke spolupráci, vyslechnout jejich názory, připomínky, vytvářet pacovní pohodu …
Jen tak si získat respekt a bude mít autoritu.

Podívejte se do odkazu, které vlastnosti upřednsotňují odborníci
i
http://www.pod­nikatelskyweb­.cz/jak-byt-dobrym-manazerem-8-nezbytnych-vlastnosti/

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Organizačně schopný, interaktivní a motivující, schopný vytvořit přátelského prostředí, komunikační a kreativní, schopný dělat kompromisy. A hlavně lidský. 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dejavu

Pamatuji si na svého nejblíbenějšího šéfa Johna McCromacka. Ten byl neuvěřitelně laskavý, klidný, vážil si svých podřízených, přitom neměl mindráky, dovedl říct, co chce a vysvětlit to, měl srovnané priority, byl normální, skromný, usměvavý. Bylo radost pro něj dělat a nikoho nemusel do práce honit, pro něj všichni dělali rádi, aniž by je motivoval odměnami nebo nějakým hysterickým entuziasmem, vzdušnými zámky a přehnanými pochvalami. Nikdy nezvedl hlas, ale zároveň nikomu netrpěl špatnou práci nebo šlendrián.
Co jsme na něm oceňovali, že to nebyl jen manažer, ale rozuměl i odborně tomu, co dělali jeho podřízení a dovedl rozdávat ne hraběcí rady, ale opravdu odborné rady, kudy na to dál, když se práce někdy zasekla. Manažery, kteří nejsou odborníky ve svém resortu, lidi moc neberou, i když tito manažeři v to doufají a namlouvají si, že na řízení resortu stačí pouhý management.

Upravil/a: dejavu

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

O vlastnostech manažerů už napsaly Annas, Marci a Dejavu.

Já jen k tomu PS:
Namyšlenost se podle mne neslučuje s inteligencí…
Tolerovat namyšlenost nebo hloupost?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek