Avatar uživatele
Michal Kole

Jak banky v urgentních případech komunikují s klienty, když email ne a do telefonu se jako banka může představit každý

a číslo banky každý v mobilu uloženo nemá (maximálně blokační číslo na platební kartu)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4513 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Některé banky zasílají info SMS, že máš zprávu po přihlášení do svého zabezpečeného e-bankingu.
(Ty máš starosti, založ si pár účtů a rázem zjistíš komunikační zvyklosti, nebo běž dělat riskmanagera, tam by ses to dozvěděl také).
Doplňuji:
Běžné informace (novinky, aktuality, změny tarifů a obchodních podmínek, jakož i aktuální počet bezplatných výběrů z bankomatů odvislý od karetního obratu) se zobrazují na vlastním účtu v rubrice „Vaše zprávy“.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Tak mu zkrátka zavolají, aby se zastavil v pobočce. Nevím, jaké urgentní případy máš na mysli ?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek