V tomhle byly nepřekonatelné staré diesely. Pokud se nedostala voda do sání, tak jediné, co je mohlo zastavit, byla norná hloubka výfuku (v důsledku přetlaku ve výfuku „bublajícímu do vody“ docházelo ke špatnému plnění válců vzduchem a motor se nakonec udusil. Navzdory tomu, že altík už dávno vyplivl (ten k běhu STARÉHO diesela ale nepotřebuješ) a vůbec elektrika byla celá ŠLUS. 🙂
Dnes je to o DOST dramatičtější. Už jen trvalejší zaplavení lambda sondy (některá vozidla ji mají FAKT nízko), připadně Hallova snímače (to samé – nízko) máš rázem po žížalkách. O svorkovnicích dnešní „nezbytné elektroniky“ nízko uložených jakbysmet.
Spíše než na výšce sacího vstupu je to právě o té elektronice – a to je auto od auta různé. Nicméně bys na všech autech MĚL projet rybníčkem s hladinou „až k prahům“ (max. riskuješ popraskaný katalyzátor). Krátkodobě i HLUBŠÍM, to už ale o5 závisí na konkrétním typu vozidla a to včetně jeho aktuálního stavu (chybějící šusplechy a další zakrytování motoru). 🙂
BTW – TEĎ jsi se PROVAŘIL zločinče! Jsi RAUBÍŘ, který se chystá
využít situace a vyrabovat místní tech. muzeum (auta s karbecem se dobré
čtvrtstoletí nevyrábí, myslím)!!! 😮 🙂 😛
Jestli máš zálusk na staré Fávo (veterána), tak PAMATUJ, že karbece měly
jen do „Shody Henlein“ https://youtu.be/uo9pgzi29LM?t=17 , ty novější
„zakulacené“ už měly stříkačku (monovstřik). 😉 😁 😁
0 Nominace Nahlásit |
Pokud máš ještě auto a karburátorem, tak ten může klidně být pod vodou, pokud máš zvýšené hrdlo sání.
0 Nominace Nahlásit |
Jako okamžitý problém je sání. Pak různé elektrické obvody. Věřím, že většina trochu vody chvilku zvládne, vše v motoru je obvykle stavěné na stříkající vodu, ale zaplavení to dlouho neustojí. Pokud vydrží elektronika, pak vlhkost v zapalování u benzíňáků asi bude také konečná.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek