Někdejší Kniha přání a stížností, která byla více méně fraškou než nějakým vážným dokumentem, není sice již povinná, ale několikrát jsem již zdůraznil, že v dobře vedeném pohostinském podniku neděláme věci proto, že jsou nějakou institucí nařízené, ale proto, že máme eminentní zájem na spokojenosti hostů. Ne nadarmo se říká, že na každém šprochu je pravdy trochu. Proto bez knihy přání a stížností musíme každou stížnost dokumentovat a na písemné stížnosti po jejich prověření okamžitě odpovědět. Stěžovateli musí být podáno vysvětlení, případně omluva, protože to je většinou důvod, pro který si host vlastně stěžuje. Host chce mít vždycky pravdu a většinou očekává, že kvůli jeho stížnosti byla zjednána náprava.
Zdroj: http://diskuse.gastronews.cz/servis-restaurace/kniha-prani-a-stiznosti
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, ale asi ne. Zkoušel jsem to byl za blba 😁
Doplňuji:
Prý:
„Od toho je tady pan vedoucí(majitel) a ten tady není“
Upravil/a: www
0 Nominace Nahlásit |
Ano, ale velmi malo. Obcas ji maji na baru, apod. – ale nikdy jsem ji nevyuzil. Vzdy reknu dane prani ci stiznost obsluze.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1313 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |