Avatar uživatele
quentos

Došlo k překlepu na faktuře v telefonním čísle příjemce. Mám to řešit? Je to pitomina…

Pochopitelně to telefonní číslo jsem před odesláním faktury kontroloval ze všech čísel nejméněkrát :{)))> nicméně vzhledem k tomu, že příjemce sám sobě volat nebude, přijde mi to jako malichernost… jak to vidíte Vy?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? anonym, Kerberus, hanny 2, dědapetr, anonym před 4861 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dědapetr

Myslím že telefonní číslo není podstatné pokud příjemce zná telefonní číslo odesílatele.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Na faktuře je rozhodné referenční číslo, které explicitně definuje příslušnou smlouvu.
Ostatní je podružné kromě variabilního symbolu, který přiřazuje příslušnou platbu ke správnému účtu, aby nedošlo k indikaci nedoplatku.
Většina faktur se zpracovává automaticky, kde může dojít snad jen k selhání omezeného podílu lidského faktoru, čili, pokud ref.č. souhlasí, tak bych to neřešil.
V opačném případě, obratem reklamovat u operátora, mohlo dojít k záměně klienta (adresáta).

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
hanny 2

Myslím si to stejné,hlavně že jsou důležité údaje v pořádku.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek