Každého dojme něco jiného. Dám příklad : třeba Ty máš ráda zvířata, tak Tě samozřejmě více dojme film, ve kterém se děje něco smutného zvířeti. Někdo má rád filmy o indiánech, tak se dojme při smutném obrazu z filmu. Jiného zase dojmou romantické filmy o lásce ( když na ni třeba čeká ), telenovely o lásce, dalšího film, ve kterém má hlavní hrdina rakovinu ( pokud má třeba někoho známého, kdo má tuto nemoc ). 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Každý režisér se snaží udělat film tak, aby při určité scéně se diváci smáli, při jiné aby se báli, aby plakali, atd. Tím je dostane do určité nálady a nabídne jim určitý podnět a diváci podle toho reagují. Na tom je založena podstata reklamy. Jenomže všichni nemusí reagovat stejně na stejné podněty. Osvětlení, pohyb postav, zvukové efekty, to všechno vytváří určitý dojem a záleží, co na tebe působí nejvíce. Například hlavní hrdina má bojovat s úhlavním nepřítelem a ukazují napřed hrdinu a pak nepřítele, tak to na mnoho lidí působí jinak,než když je to pořadí opačné , tedy napřed nepřítel a pak hrdina. Ale nemusíš se proto trápit. Taky se Ti třeba namusí líbit nějaká hudba, co většině lidí, nemusí ti všechno chutnat co jiným, atd. Nezapomeň, že jsi jedinečná osobnost.
0
před 3986 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |