Ahoj, zřídil jsem si datovou schránku, aby mi nechodily všemožné úřední a podobné dopisy do schránky, ptž. věčně nejsem doma..! 😛 Chci se zeptat, jestli od chvíle zřízení je tato schránka nadřazená „papírové“ korespondenci, nebo zda je nutné se někde registrovat, aby zasílání dokumentů a různých psaní bylo prioritně zasíláno do datové schránky??? Díky!
Zajímavá 0 před 3900 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ze zakona jsou OVM (organy verejne moci – urady, soudy, exekutori…)
povinni dorucovat do datove schranky vse, co systemem projde. Navic v opacnem
pripade plati, jako by nic neposlali (samozrejme krom toho, co uz je
odeslano).
Toto neplati pro firmy, ktere mohou posilat jak chteji.
0 Nominace Nahlásit |
Úřady jsou sice povinny si zjistit, zda má adresát datovou schránku
a doručovat do ní, ale nespoléhala bych na to, že skutečně
zjišťují.
Dostáváte-li od některého úřadu častěji nějakou korespondenci,
radši mu svou datovou schránku oznamte.
0
před 3900 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek