Zajímavá 0 před 3991 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nepočítal jsem to, ale pokud je to 70 km v hod. Je to obrovská rychlost
na jednostranný čelní náraz. Většinou se pasažérovi utrhají vnitřnosti
a on sám bývá povrchově nezraněn.
Na silnici, pokud nenarazí třeba do stromu se ta kinetická energie likviduje
pomaleji ( deformace karoserie, tření o vozovku apod.) a dráha dojezdu je
delší. Pokud narazí do překážky je to jako ten volný pád. Pokud je to
čelní střet vozidel je to ještě horší neboť se kinetická energie
sčítá z obou vozidel.
Doplňuji:
Hlavní příčinou smrti v těchto případech jsou ale ty utrhané
vnitřnosti. Ony totiž nemají bezpečnostní pás.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
svojou úvahou ste sa dotkol Chucka Norrisa.
ten to nieže prežije, ale betón opäť premení v pôvodné zložky a z auta dopadom vytvorí umelecký artefakt.
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, odkud čerpáš info, že „to většinou nikdo nepřežije“ – nárazová rychlost by byla okolo 70 km/h, tedy relativně běžná těžká nehoda.
0
před 3991 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě dal, záleželo by ovšem také na typu auta a na tom, jak je konkrétní auto bezpečné. Dalším faktorem je vhodné upoutání řidiče.
0
před 3991 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak si zkusmo spočítej rychlost, jakou má takové padající auto v okamžiku kontaktu s betonem a uvědom si, že veškerá kinetická energie se v tu chvíli promění v energii jinou, která má za následek strukturní změny jak auta, tak osob v autě, pro lepší představu si dále uvědom, že jde o totéž, jako kdybys tím autem jedoucím onou vypočtenou rychlostí narazil do betonové zdi…
0
před 3991 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 3382 | |
annas | 2020 | |
marci1 | 2004 | |
Kepler | 1901 | |
mosoj | 1775 | |
da ny | 1310 | |
zjentek | 1189 | |
hanulka11 | 1028 | |
quentos | 951 | |
elkon | 942 |
Děti a zdraví |
Ženy a zdraví |
Muži a zdraví |
Nemoci |
Fitness |
Životospráva |
Ostatní zdraví |