Avatar uživatele
mosoj

Co uděláte když narazíte na podbízivého prodavače ?

Mám na mysli okamžik, kdy otevřete dveře do prodejny, ještě je nezavřete a už na vás prodavač křičí co si přejete.
Já osobně bez vyjímky odcházím a již se do této prodejny nevracím.
Doplňuji:
Supermakety jsem neměl na mysli, tam toto nehrozí.
Prostě cítím se trapně když jdu do obchodu , jenom se třeba podívat, pořádně nevím ani co tam vlastně mají a už od dveří na mně někdo povykuje. Jsou prodavači kteří vás nechají v klidu vstoupit porozhlédnout sledují vás a potom se třeba zeptají. To jsou opravdu profesionálové.
Jo vlastně i supermakety , tam zase nabízejí u kasy to co nechcete. Ano tady jim to nařizují jejich nadřízení. Tady slušně odmítnu.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: mosoj

Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? anonym, annas, GM, johana 56, hanny 2, briketka10, RyuzakiKate, zzzzz, gagaga před 3891 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
led

Poďakujem za záujem a informujem ho o svojom záujme kúpiť túto predajňu. Väčšinou to funguje, všetko stíchne a v kľude si pozriem tovar. Pri odchode sa s nimi rozlúčim bez informácie o svojom rozhodnutí.
Ale v mnohých prípadoch ani to netreba, pretože okrem ochrankára si vás nikto nevšimne, ani keď stojíte pri pokladni a chcete zaplatiť.
Najhoršie je, keď je aktívny predavač (podavač) z iného oddelenia, než v ktorom práve ste. Nedávno sa mi stalo, že takýto aktivista mi prišiel pomáhať vybrať tovar, no keď som chcela presnejšie údaje hrdo oznámil, že je z iného oddelenia. Tak som ho upozornila, že som prišla nakupovať a nie konverzovať, išiel hľadať toho správneho predavača (v skoro prázdnej predajni) ktorý prišiel až po 30 minútach.
Takže teraz pri vašej otázke som v rozpakoch
1 – ísť radšej do predajne, kde o vás prejavia záujem
alebo
2 – ísť do predajne, kde vás „nevyrušujú“

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

já jen řeknu, že si něco prohlídnu,
oni mě pak bedlivě sledujou, jestli
nechci krást a choděj okolo to mě
nejvíc vadí :(

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
NikkiHeat

No už mě to vážně začlo lézt na nervy tak jsem si vymyslel strategií....­..řeknu: Nemám ani korunu ale všechno to zboží mě zajímá tak si ho všechno vyzkouším ale bohužel nemůžu si nic koupit – doufám že vám to nevadí. A pak mám děsnou srandu se dívat jak to s ním kroutí a já si třeba zkouším počítače, mobily, playstation. A nic si nekoupím )))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
uccello

Je to sice otravné, ale od známé, která v krámě dělá vím, že tam na ně dost šlapou, pokud neosloví každého zákazníka a do toho ještě musí plnit denní limit. Je to zvláštní, ale ono to pak na těch tržbách jde dost poznat, než když tam jen předělávají krám. No a pokud limit nesplní, nejsou prémie a holky odcházejí s (krásnými) 10500,– čistého. :) Takže se nedivme, že jsou někde tak vtíraví. Pravda je, že to je spíše vina manažerů té firmy.
Doplňuji:
…a když na to holka nemá povahu a nikoho nechce otravovat, za nedlouho už se s ní loučí a na její místo šupem naskočí jiná. Tak to dneska chodí. Neděláš jak máš, můžeš jít. Za ty prachy tu máme dalších deset zájemkyň.

Upravil/a: uccello

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Všeho s mírou.
Pokud je opravdu neodbytnej pak to začíná být podezřelé (to se mi stalo jen jednou, kdy nám nechtěli říct orientační cenu linky narovinu, musli jsme ji s prodavačem naplánovat a on pak vysolil cenu… když jsme jen zalapali po dechu, „volal šéfovi“ zda nám může dát 20 tis. slevu, když jsme se chystali odejít s tím že si to rozmyslíme, pokoušel se nás zastavit s tím, že tato nabídka se nebude opakovat. Koupili jsme jinde a za poloviční cenu této holé kuchyně koupili pro nás hezčí a lepší i se spotřebiči)

Jinak s tím že přijde a zeptá se, zda může poradit… To je podle mně OK. Když řeknu, že si jen prohlížím, zas zpravidla odejde bez nějakých poznámek či grimas.

Horší situace mi přijde, když přijdu do obchodu, bloudím mezi regálama, potřebuju nějakou informaci k sortimentu a nikde nikdo. Jen za pokladnou pokladní, která o sortimentu neví nic.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Shady

zatím se jen dívám

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Já když jdu do prodejny, jdu už pro určitou věc, takže mě toto vůbec nevadí.
Víc mně rozčiluje manželka, které chodí do obchodů prohlížet.A mám velkou radost, když se jí to stane hned u dveří (protože je zbytečně zabitý čas půl hodiny očumovat zboží a nic nekoupit).Jenže ona jen řekne, že si něco pohlédne a pak se rozhodne jestli si to koupí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
beer

Nechodím se do obchodu jen tak dívat, mám v plánu konkrétní nákup. Pokud se prodavač ihned zajímá, tak mu to jednoduše povím, alespoň nemusím zboží hledat ))
V podstatě ale již dlouho nakupuji u stejných prodejců, kteří mne proto hned ve dveřích zdraví, pak se hodí nějaké řeči a teprve poté nakupuje.
V ‚mém‘ supermarketu u pokladny mně nenabízí nic, už jsem si je vychoval ))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zzzzz

Okej elektro je těch supů plné.
Odcházím, nesnáším to.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Damiana

Moc se mi to sice nestává, že by na mě někdo hulákal už od vchodu, ale obvykle to tak bývá, že v menších obchodech (a obvykle těch dražších) mají nařízeno věnovat se plně zákazníkovi. Provést obchodem, předvést zboží. Asistovat. Proto si také říkají asistenti prodeje. Prostě prodat něco za každou cenu, když už mají svého hejla, co vzal za kliku. Beru to tak, že je to jejich práce. Stejně jako, když se mi ihned u vchodu do restaurace věnuje personál, následně číšník doporučuje a nabízí speciality podniku… Je to všechno o vzájemné komunikaci a empatii.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
STUDENTKAEVA

Jednou jsem šla do obchodu s oblecenim a byla tam prodavačka která mi furt neco nutila malem mne ani nepustila ven,ale normalne hlavne hledam dveře..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
gagaga

ja se snazim byt na vsechny hodna ( kdyz tady nejsem ) :)
Ale : mam kamaradku..pro­davacku v mode a ta mela od majitele pomalu narizene,aby zakazniky chytala za rukav na ulici.!
no, a protoze nevidim vsude to " zakulisi „, tak se snazim byt " tolerantni “…

To same plati k ruznym tel. nabidkam..beru to tak, ze tam jsou chufi studenri..vdecni a mozna odmenovani za kazdej hovor..a kdyz to srovnam s nemakacenkama na ulici, tak trebas odmitnu .., nebo mam dobrou taktiku.., rwknu, ze ziji v zahranici a mam hned klid :)
Vrele doporucuji :)

  • iv-

před 3891 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

No zvrhlo se to tam kam jsem nechtěl.
Osobně mám zrovna nejhorší zkušenosti s obchody kde prodávají jejich majitelé. Jmenovat ale nebudu.

před 3891 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
uccello

Podle odpovědí vidím, že co obchod, jiný mrav. Samozřejmě jsou obchody, kde je lážo plážo, jedna velká pauza trvající 12h, Facebook, kafíčko, nezájem. Ale jsou prodejny, kde je šrumec a pořád je co dělat. Věčný doplňvání zboží, přesuny, prezentace, sklad atd. Holky se tam nezastaví a do toho ještě obsluhovat zákazníky. K tomu zničený ruce od těch svinstev napuštěných v textilu a náběh na slušný křečáky. Nezávidím jim.

před 3891 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Takového prodavače bych ihned propustil. Odbočil jsi od tématu.

před 3891 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
uccello

Odbočil jsem, abys věděl, jak to chodí. To, že takto reaguješ, když se tě prodavač zeptá jen dáváš najevo svou aroganci. Stačilo by jen slušně odpovědět, že ses přišel jen podívat, tečka.

před 3891 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Bez komentáře.

před 3891 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
arygnoc

  • ďakujem, nič. prišiel om sa iba ohriať (ochladiť).

před 3892 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek