Mám na mysli okamžik, kdy otevřete dveře do prodejny, ještě je
nezavřete a už na vás prodavač křičí co si přejete.
Já osobně bez vyjímky odcházím a již se do této prodejny nevracím.
Doplňuji:
Supermakety jsem neměl na mysli, tam toto nehrozí.
Prostě cítím se trapně když jdu do obchodu , jenom se třeba podívat,
pořádně nevím ani co tam vlastně mají a už od dveří na mně někdo
povykuje. Jsou prodavači kteří vás nechají v klidu vstoupit porozhlédnout
sledují vás a potom se třeba zeptají. To jsou opravdu profesionálové.
Jo vlastně i supermakety , tam zase nabízejí u kasy to co nechcete. Ano
tady jim to nařizují jejich nadřízení. Tady slušně odmítnu.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? anonym, annas, GM, johana 56, hanny 2, briketka10, RyuzakiKate, zzzzz, gagaga před 3891 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Poďakujem za záujem a informujem ho o svojom záujme kúpiť túto
predajňu. Väčšinou to funguje, všetko stíchne a v kľude si pozriem
tovar. Pri odchode sa s nimi rozlúčim bez informácie o svojom
rozhodnutí.
Ale v mnohých prípadoch ani to netreba, pretože okrem ochrankára si vás
nikto nevšimne, ani keď stojíte pri pokladni a chcete zaplatiť.
Najhoršie je, keď je aktívny predavač (podavač) z iného oddelenia, než
v ktorom práve ste. Nedávno sa mi stalo, že takýto aktivista mi prišiel
pomáhať vybrať tovar, no keď som chcela presnejšie údaje hrdo oznámil,
že je z iného oddelenia. Tak som ho upozornila, že som prišla nakupovať a
nie konverzovať, išiel hľadať toho správneho predavača (v skoro prázdnej
predajni) ktorý prišiel až po 30 minútach.
Takže teraz pri vašej otázke som v rozpakoch
1 – ísť radšej do predajne, kde o vás prejavia záujem
alebo
2 – ísť do predajne, kde vás „nevyrušujú“
0 Nominace Nahlásit |
já jen řeknu, že si něco prohlídnu,
oni mě pak bedlivě sledujou, jestli
nechci krást a choděj okolo to mě
nejvíc vadí :(
0 Nominace Nahlásit |
No už mě to vážně začlo lézt na nervy tak jsem si vymyslel strategií......řeknu: Nemám ani korunu ale všechno to zboží mě zajímá tak si ho všechno vyzkouším ale bohužel nemůžu si nic koupit – doufám že vám to nevadí. A pak mám děsnou srandu se dívat jak to s ním kroutí a já si třeba zkouším počítače, mobily, playstation. A nic si nekoupím )))
4Kdo udělil odpovědi palec? mosoj, hanny 2, briketka10, novaky
před 3892 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to sice otravné, ale od známé, která v krámě dělá vím, že tam
na ně dost šlapou, pokud neosloví každého zákazníka a do toho ještě
musí plnit denní limit. Je to zvláštní, ale ono to pak na těch tržbách
jde dost poznat, než když tam jen předělávají krám. No a pokud limit
nesplní, nejsou prémie a holky odcházejí s (krásnými) 10500,– čistého.
:) Takže se nedivme, že jsou někde tak vtíraví. Pravda je, že to je
spíše vina manažerů té firmy.
Doplňuji:
…a když na to holka nemá povahu a nikoho nechce otravovat, za nedlouho už
se s ní loučí a na její místo šupem naskočí jiná. Tak to dneska
chodí. Neděláš jak máš, můžeš jít. Za ty prachy tu máme dalších
deset zájemkyň.
Upravil/a: uccello
0 Nominace Nahlásit |
Všeho s mírou.
Pokud je opravdu neodbytnej pak to začíná být podezřelé (to se mi stalo
jen jednou, kdy nám nechtěli říct orientační cenu linky narovinu, musli
jsme ji s prodavačem naplánovat a on pak vysolil cenu… když jsme jen
zalapali po dechu, „volal šéfovi“ zda nám může dát 20 tis. slevu,
když jsme se chystali odejít s tím že si to rozmyslíme, pokoušel se nás
zastavit s tím, že tato nabídka se nebude opakovat. Koupili jsme jinde a za
poloviční cenu této holé kuchyně koupili pro nás hezčí a lepší i se
spotřebiči)
Jinak s tím že přijde a zeptá se, zda může poradit… To je podle mně OK. Když řeknu, že si jen prohlížím, zas zpravidla odejde bez nějakých poznámek či grimas.
Horší situace mi přijde, když přijdu do obchodu, bloudím mezi regálama, potřebuju nějakou informaci k sortimentu a nikde nikdo. Jen za pokladnou pokladní, která o sortimentu neví nic.
4Kdo udělil odpovědi palec? hanny 2, ahold, Damiana, briketka10
před 3891 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
zatím se jen dívám
3Kdo udělil odpovědi palec? hanny 2, Damiana, briketka10
před 3891 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já když jdu do prodejny, jdu už pro určitou věc, takže mě toto vůbec
nevadí.
Víc mně rozčiluje manželka, které chodí do obchodů prohlížet.A mám
velkou radost, když se jí to stane hned u dveří (protože je zbytečně
zabitý čas půl hodiny očumovat zboží a nic nekoupit).Jenže ona jen
řekne, že si něco pohlédne a pak se rozhodne jestli si to koupí.
0 Nominace Nahlásit |
Nechodím se do obchodu jen tak dívat, mám v plánu konkrétní nákup.
Pokud se prodavač ihned zajímá, tak mu to jednoduše povím, alespoň
nemusím zboží hledat ))
V podstatě ale již dlouho nakupuji u stejných prodejců, kteří mne proto
hned ve dveřích zdraví, pak se hodí nějaké řeči a teprve poté
nakupuje.
V ‚mém‘ supermarketu u pokladny mně nenabízí nic, už jsem si je
vychoval ))
0 Nominace Nahlásit |
Okej elektro je těch supů plné.
Odcházím, nesnáším to.
2Kdo udělil odpovědi palec? hanny 2, briketka10
před 3891 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Moc se mi to sice nestává, že by na mě někdo hulákal už od vchodu, ale obvykle to tak bývá, že v menších obchodech (a obvykle těch dražších) mají nařízeno věnovat se plně zákazníkovi. Provést obchodem, předvést zboží. Asistovat. Proto si také říkají asistenti prodeje. Prostě prodat něco za každou cenu, když už mají svého hejla, co vzal za kliku. Beru to tak, že je to jejich práce. Stejně jako, když se mi ihned u vchodu do restaurace věnuje personál, následně číšník doporučuje a nabízí speciality podniku… Je to všechno o vzájemné komunikaci a empatii.
0 Nominace Nahlásit |
Jednou jsem šla do obchodu s oblecenim a byla tam prodavačka která mi furt neco nutila malem mne ani nepustila ven,ale normalne hlavne hledam dveře..
0
před 3882 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ja se snazim byt na vsechny hodna ( kdyz tady nejsem ) :)
Ale : mam kamaradku..prodavacku v mode a ta mela od majitele pomalu
narizene,aby zakazniky chytala za rukav na ulici.!
no, a protoze nevidim vsude to " zakulisi „, tak se snazim byt "
tolerantni “…
To same plati k ruznym tel. nabidkam..beru to tak, ze tam jsou chufi
studenri..vdecni a mozna odmenovani za kazdej hovor..a kdyz to srovnam
s nemakacenkama na ulici, tak trebas odmitnu .., nebo mam dobrou taktiku..,
rwknu, ze ziji v zahranici a mam hned klid :)
Vrele doporucuji :)
No zvrhlo se to tam kam jsem nechtěl.
Osobně mám zrovna nejhorší zkušenosti s obchody kde prodávají jejich
majitelé. Jmenovat ale nebudu.
Podle odpovědí vidím, že co obchod, jiný mrav. Samozřejmě jsou obchody, kde je lážo plážo, jedna velká pauza trvající 12h, Facebook, kafíčko, nezájem. Ale jsou prodejny, kde je šrumec a pořád je co dělat. Věčný doplňvání zboží, přesuny, prezentace, sklad atd. Holky se tam nezastaví a do toho ještě obsluhovat zákazníky. K tomu zničený ruce od těch svinstev napuštěných v textilu a náběh na slušný křečáky. Nezávidím jim.
Odbočil jsem, abys věděl, jak to chodí. To, že takto reaguješ, když se tě prodavač zeptá jen dáváš najevo svou aroganci. Stačilo by jen slušně odpovědět, že ses přišel jen podívat, tečka.