Avatar uživatele
Rocker

Co si myslíte o pravdivosti reklam?

Např.reklamy na prací prostředky,nebo jogurty.Mají firmy vyrábějící tyto výrobky laboratoře,kde je vědci stále zokonalují,nebo jen vyrobí nový obal s nápisem Ještě silnější odstranování skvrn nebo Ještě ovocnější chuť,obsah zůstane stejný a spotřebitel to koupí za vyšší cenu?Já osobně jím nevěřím.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Tom20, briketka10, david22 před 4467 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
baghira

Vyloženě klamavá reklama je protizákonná. Ale třeba hranice mezi klamavou reklamou a pouhou nadsázkou bývá velmi pružná.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

věřím jen té o Espumisanu, Černém uhlí a Ibalginu ty mám ověřené :))
další nevím jsou to chytáky na lidi..?!
po estetické stránce se mi líbí reklamy na auta, ale na to se neptáš..
Doplňuji:
jo jak píše David, třeba ta na T-mobile mě baví
a slovenská Macarena je taky dobrá :)

Upravil/a: briketka10

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
david22

Myslím, že jim většina lidí stejně nevěří. Tedy alespoň doufám. Já se na ně dívám spíše pro pobavení. Některé jsou docela zábavné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
beer

A děláš dobře !! ))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Děda Louda

Nic takového (pravdivost reklam) neexistuje, tudíž si není třeba o ní cokoli myslet.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Damiana

Reklama je vždy jen prostředek ke zviditelnění. A jakou poutavou formou toho někdo dosáhne, to záleží čistě na jeho šikovnosti a lačnosti možného klienta (spotřebitele). Lákavý obal vždy dobře prodává. Podívej se na děti, které nemají žádné životní zkušenosti a nedokážou odlišit klam od reality. Reklamy pro ně i obaly dětských výrobků jsou velice nápadité a lákavé. Čím náročnější klient, tím propracovanější a strategičtejší musí marketing být.
Osobně věřím kvalitě, která je prověřena časem. A ta mamutí reklamu nepotřebuje.
Proto je také nejvíce reklam na novinky – aby vešly ve známost (jak jinak než díky reklamě by se o nich lidé dozvěděli?) nebo na zboží průměrné (až podprůměrné), které by si jinak nikdo nekoupil. Také na to, čeho je hodně nebo co má dost podobné až stejné konkurence (např. Coca Cola vs. Pepsi). Když si to ale tak uvědomím, tohle nesedí jen na zboží, ale i na některé lidi, kteří jsou vlastně také „kolovými“ produkty své doby…
Reklamy bývají často nadsazené, mají v klientovi vyvolat touhu po výrobku, přesvědčit ho o tom, jak zboží (nebo službu) potřebuje.
Záleží na tom, jak má kdo nastavený svůj vnitřní hlas naslouchající tomu čistě komerčnímu. Díky dnešní mainstreamové kultuře s přeplněnými obchoďáky to ale pro reklamu nevypadá vůbec špatně.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek