Např.reklamy na prací prostředky,nebo jogurty.Mají firmy vyrábějící tyto výrobky laboratoře,kde je vědci stále zokonalují,nebo jen vyrobí nový obal s nápisem Ještě silnější odstranování skvrn nebo Ještě ovocnější chuť,obsah zůstane stejný a spotřebitel to koupí za vyšší cenu?Já osobně jím nevěřím.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Tom20, briketka10, david22 před 4467 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vyloženě klamavá reklama je protizákonná. Ale třeba hranice mezi klamavou reklamou a pouhou nadsázkou bývá velmi pružná.
0 Nominace Nahlásit |
věřím jen té o Espumisanu, Černém uhlí a Ibalginu ty mám ověřené
:))
další nevím jsou to chytáky na lidi..?!
po estetické stránce se mi líbí reklamy na auta, ale na to se neptáš..
Doplňuji:
jo jak píše David, třeba ta na T-mobile mě baví
a slovenská Macarena je taky dobrá :)
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že jim většina lidí stejně nevěří. Tedy alespoň doufám. Já se na ně dívám spíše pro pobavení. Některé jsou docela zábavné.
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 4466 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nic takového (pravdivost reklam) neexistuje, tudíž si není třeba o ní cokoli myslet.
0
před 4467 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Reklama je vždy jen prostředek ke zviditelnění. A jakou poutavou formou
toho někdo dosáhne, to záleží čistě na jeho šikovnosti a lačnosti
možného klienta (spotřebitele). Lákavý obal vždy dobře prodává.
Podívej se na děti, které nemají žádné životní zkušenosti a
nedokážou odlišit klam od reality. Reklamy pro ně i obaly dětských
výrobků jsou velice nápadité a lákavé. Čím náročnější klient, tím
propracovanější a strategičtejší musí marketing být.
Osobně věřím kvalitě, která je prověřena časem. A ta mamutí reklamu
nepotřebuje.
Proto je také nejvíce reklam na novinky – aby vešly ve známost (jak jinak
než díky reklamě by se o nich lidé dozvěděli?) nebo na zboží
průměrné (až podprůměrné), které by si jinak nikdo nekoupil. Také na
to, čeho je hodně nebo co má dost podobné až stejné konkurence (např.
Coca Cola vs. Pepsi). Když si to ale tak uvědomím, tohle nesedí jen na
zboží, ale i na některé lidi, kteří jsou vlastně také „kolovými“
produkty své doby…
Reklamy bývají často nadsazené, mají v klientovi vyvolat touhu po
výrobku, přesvědčit ho o tom, jak zboží (nebo službu) potřebuje.
Záleží na tom, jak má kdo nastavený svůj vnitřní hlas naslouchající
tomu čistě komerčnímu. Díky dnešní mainstreamové kultuře
s přeplněnými obchoďáky to ale pro reklamu nevypadá vůbec špatně.
0
před 4466 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek