Před 15 lety jsem vedl celou agendu zaměstnanců-příjem zaměstnanců,
výplaty, odvody pojistného.
Nyní jak zaměstnavatel, tak i jeho manželka, která za něj po smrti
převzala podnikání oba zemřeli.
Veškeré doklady jsem měl u sebe a stále mám.
Vím, že pro účely důchodu se musí uchovávat doklady po dobu 25 let.
Ale co s nima mám dělat?
Organizace smrtí zanikla, já žádné potvrzení nikomu dát nemohu. Co
s tím?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? iceT, johana 56, franku, suaeda, anonym před 4167 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zůstane ti to jako Černý Petr. Můžeš se ale dotázat ve státním archivu, či komerční spisovně. Tipuju, že ti první o to nebudou mít zájem a ti druzí za to budou chtít peníze.
0 Nominace Nahlásit |
Obrať se na nejbližší archiv. Pokud personálie nebude přijímat právě
tento archiv, tak ti tam určitě poradí, kam je třeba je odeslat.
Žádný „černý Petr“ ti nezůstane, ani to tak ze zákona
o archivnictví být NESMÍ. Zřejmě nejsi následnmickou společností po
organizaci zesnulých majitelů, takže nemáš ani povinnost, ani důvod tyto
materiály u sebe mít uloženy.
3Kdo udělil odpovědi palec? anonym, JájsemRaibek, marci1
před 4167 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek