Avatar uživatele
JájsemRaibek

Co s dokladama o zaměstnání?

Před 15 lety jsem vedl celou agendu zaměstnanců-příjem zaměstnanců, výplaty, odvody pojistného.
Nyní jak zaměstnavatel, tak i jeho manželka, která za něj po smrti převzala podnikání oba zemřeli.
Veškeré doklady jsem měl u sebe a stále mám.
Vím, že pro účely důchodu se musí uchovávat doklady po dobu 25 let.
Ale co s nima mám dělat?
Organizace smrtí zanikla, já žádné potvrzení nikomu dát nemohu. Co s tím?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? iceT, johana 56, franku, suaeda, anonym před 4167 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
autacek

Zůstane ti to jako Černý Petr. Můžeš se ale dotázat ve státním archivu, či komerční spisovně. Tipuju, že ti první o to nebudou mít zájem a ti druzí za to budou chtít peníze.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Obrať se na nejbližší archiv. Pokud personálie nebude přijímat právě tento archiv, tak ti tam určitě poradí, kam je třeba je odeslat.
Žádný „černý Petr“ ti nezůstane, ani to tak ze zákona o archivnictví být NESMÍ. Zřejmě nejsi následnmickou společností po organizaci zesnulých majitelů, takže nemáš ani povinnost, ani důvod tyto materiály u sebe mít uloženy.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek