Avatar uživatele
jirka F

Co jste si většinou pomysleli o někom kdo na vysvědčení dostal 5?

A třeba i propadl u opravné zkoušky v Srpnu.

Zajímavá 0 před 875 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Filip84

c) mám jinou odpověď

Na prvním stupni ZŠ nikdo nepropadl, a komu to hrozilo, tak šel do pomocné školy.

Na druhém stupni ZŠ kdosi propadl, a oni byli celkově taková „inteligentní“ rodina, tak to víš, děcka mu to dala „sežrat“.

Dál už to bylo různé: netrefil se do oboru, byl to pacoš na hlavu, nebo i třeba měl nějaké problémy doma, což „řešil“ záškoláctvím, flákáním. Ale už to nebylo opravdu o tom, že by byl inteligenčně nedostatečný. A nic už jsem si nemyslel, v tom věku už jsem to docela chápal.

Upravil/a: Filip84

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

c) mám jinou odpověď

Že je to flákač a hlupák.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Disraeli

a) nic co bych si o něm měl myslet

Bylo by mi to úplně putno. Co bych si o něm myslel… NIC, nelze si takto o někom něco myslet na zákaldě tak extrémně málo informací. Důvodů mohl mít spoustu. Jen na základě toho nelze vynášet verdikty, či rovnou odsuzovat, to dělají omezenci (odsuzují na základě ničeho nebo spíše na základě předsudků, dezinformací, či vlastní subjektivity a omezeného úhlu pohledu). Samozřejmě někdo může NĚČEMU přikládat velkou důležitost a někdo jiný malou nebo žádnou. Postoj, úhel pohledu, názor, mínění ostatních (vše/obecné mínění)… ale pak je tu taky realita a skutečná hodnota a důležitost té věci. A když jsme zrovna u známek, školy a vysvědčení… Skutečným faktem je, že je to docela o ničem. Na tomhe záleží jen ve škole a vliv školy na život, práci, finance, úspěch (nejen pracovní), vztahy/rodinu nebo cokoli v životě, ALE i třeba vůbec rozvoj člvoěka (schopnsoti, dovednosti, vědomosti, praktické a hodnotné zkušenosti, gramotnosti, druhy inteligencí, tělo,..) a skutečné učení… má minimální vliv. Škola je o ničem. NEMĚLA BY být, ale je. A to díky školství, vedení a organizaci škol a halvně vůbec výukovému systému a celý ten přístup k tomu. Je to jedna velká katastofa a že má někdo pětku nebo propadá, nemá žádnou váhu (důležitsot podle toho, jakou tomu člověk přikládá… ale reálnou důležitost to má minimální).
Spíš než hloupý, je takový člověk většinou líný anebo školu zkrátka zanedbává, je to přístupem a postojem. Třeba má úplně jiné priority. Já jsem před lety taky zanechal školy kvůli podnikání, jiným zájmům a dalším věcem. Škola za mě neuvěřitelná brzda a omezování. Rozhodně toho nelituju. Naopak jedno z nej rozhodnutí, kdy jsem se zbavil velkého břemene a „vysavače“ (nejen) energie.

Pětka o ničem moc nevypovídá ani na vysvědčení. Buď se moc neučil, moc do školy nechodil nebo neplnil „povinnosti“ (typu DÚ), to se na známkách taky projeví.
Memorování a testy zvládne i kdejaký „hlupák“. O tom by to být nemělo. Školy nejsou těžké, obzvlášť SŠ – nehledě na obor. Pokud někdo školu nezvládá, propadá, má to většinou dvě příčiny: má nějaké problémy (ty můžou být různé a taky se můžou různě projevovat) anebo pro něj škola není důležitá a soustředí se na něco jiného. Záleží, čemu věnuje pozornost, čas a úsilí.

Upravil/a: Disraeli

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

c) mám jinou odpověď

Stává se všelico. Možná z něo bude úspěšný politik 😁

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lgee

a) nic co bych si o něm měl myslet

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

c) mám jinou odpověď

Vždy jsem si pomyslel, že propadá.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek