Personalizační SW se využívá k přizpůsobení specifických (např.osobních, free-autorských,..) dat svým potřebám. Například při tvorbě prezentace jde o výběr různých předpřipravených možností, fontů (písma), ozvučení, skinů (grafických podob) a pod. Obdobné typy použití personalizace bývají časté i u různých osobních serverů v možnosti nastavit si prostředí dle vlastích požadavků:
Takto přizpůsobené domovské www (on-line obchody, reklamní, diskuzní a seznamovací www) v prohlížeči jsou pro uživatele příjemným a užitečným nástrojem. Tyto možnosti také podstatně zvyšují i návštěvnost www.
Zdroj: blog.fg42.cz/2007/05/mekkou-internetov-reklamy-je.html
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |