Avatar uživatele
ptáč

Co je účelem snižování emisí aut s dieselovým motorem, zvýšení spotřeby nafty?

Něco ve smyslu „musí se omezit světelný smog, proto budou povinné tmavé brýle, přičemž se bude víc svítit“.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3340 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
cochee

Nikoliv, účelem je splnit „normy“ Euro n (n – relevantní číslo „normy“).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

Ty máš pocit, že motory s přísnějšími emisními normami mají vyšší spotřebu paliva?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
NexDroid

Proč by měly emisní normy mít něco společného se spotřebou? Vynecháme-li osobáky, protože tam se prakticky co motorizace a co firma dramaticky mění spotřeba (nelze říct, že všechny 2.0 TDI by měly mít okolo 5l / 100km) a zaměříme-li se na něco trošku většího, hned Vám dokáži že to není pravda. Vemte si třeba Volvo FH 500 EEV, které má spotřebu 26l / 100km s 20± tunama. Zatímco o poznání silnější Volvo FH 540 Euro 5 je spotřeba dokonce vyšší a to okolo 31l / 100km. Stejný motor, stejný objem, jiná technologie řízení střikování a řízení emisí. Samozřejmě můžete navrhnout, že nelze srovnávat EEV s EURO 5, proto to berte s nadsázkou.

Jinak spotřebu ovlivňuje řidič a řidič a jenom řidič. Jezdím s 2.0TDI Vectrou, která má deklarovanou spotřebu 6,4 l / 100km za 4,8l / 100 km

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Emefej

kapitán > srovnávat spotřebu 1.8 a dvoulitru?

před 3339 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek