Doplňuji:
Do googlu si to hodit umím :P Jen mi to není úplně jasné z praktického
hlediska. Chtěl jsem to vysvětlit od někoho, kdo s tím má osobní
zkušenosti a čekal jsem třeba nějaký tip … měl jsem lépe formulovat
otázku :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Kerberus, dědapetr před 4869 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)
Základní informace
Váš obchodní úspěch závisí na vztahu se zákazníkem. Vztah se
zákazníkem bude efektivní nebo neefektivní podle toho, jak kvalitní
informace o něm máte. Budete-li mít správné informace, pak nabídnete
zákazníkovi správný produkt nebo službu ve správnou chvíli. Výsledkem
bude větší úspěšnost Vašeho obchodního úsilí. Řízení a sledování
vztahu se zákazníkem Vám umožní systém CRM.
S pomocí CRM dokážete řídit nejen proces prodeje produktu
zákazníkovi, ale také následný servis. CRM používají jak obchodníci,
tak pracovníci telefonních center, pracovníci servisních oddělení a
další. Ať už zákazník zavolá komukoliv ve Vaší firmě, bude překvapen
informovaností Vašich kolegů a rychlostí vyřízení svého požadavku.
Klíčovým přínosem CRM řešení je:
zvýšení úspěšnosti v obchodních příležitostech a zvýšení
zisku,
získání nových zákazníků (prostřednictvím řízených marketingových
kampaní),
zvýšení spokojenosti zákazníků a jejich udržení,
zefektivnění obchodních procesů a snížení nákladů,
využití a koncentrace informací z ostatních systémů (datového skladu,
fakturačního systému, apod.),
distribuce jednotných informací mezi pracovníky společnosti,
automatizace využívající integrace s e-mail službami, IP telefonií nebo
CTI (integrace s telefonní ústřednou),
reporting a vyhodnocení efektivity obchodních příležitostí a dalších
ukazatelů.
Jedno z mnoha řešení crm nabízí Salesforce CRM
Další v odkazu:
http://www.autocont.cz/sluzby-ebs-aplikace-rizenivztahu.cml
0 Nominace Nahlásit |
Prachobyčejná komunikace se zákazníkem, ale na „vědecké“ úrovni.
Je to něco, co každý živnostník dělá úplně přirozeně, ale dala se tomu anglická zkratka a živí se na tom desítky „konzultantů“ a podobných parazitů.
0 Nominace Nahlásit |
Dám do googlu, ne? 😉
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%98%C3%ADzen%C3%AD_vztah%C5%AF_se_z%C3%A1kazn%C3%ADky
1Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole
před 4869 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Každý má trochu pravdu. CRM je skutečně o přístupu k zákazníkovi (jak ho najít, oslovit, zaujmout, nabídnout, sledovat prodej ale i následně jeho spokojenost). Především je nutné pochopit, že CRM není SW, ale přístup (metoda) – ten SW je jenom nástroj jak to dělat lépe. Někteří lidí to přirozeně dělají správně, ale ne všichni i proto je zde prostor pro tolik konzultantů :D
Důležité je postupovat věděcky a držet se praxe. Tedy pokud chci prodávat, měl bych mít obchodní strategii (víte kdo jsou Vaši zákazníci, víte co chtějí, znáte konkurenci a čím se odlišujete, jak komunikujete svůj produkt …) no a praxe potom začne separovat na čem záleží a co můžete vypustit.
Pokud CRM tak on-line v prohlížeči (všechno směřuj tímto směrem), nemusí to být nutně cloud, ale nic instalovaného co potřebuje pravidelnou údržbu, synchronizace a ještě si taháte všechna data pořád sebou.
Co se mi líbilo:
http://www.salesforce.com
http://www.bluejet.cz
No bylo toho více, ale asi nemá význam to tady zahrnovat odkazy a vlastními názory na různé produkty, takže to nechám 1× svět a 1× ČR.