Je možné najít několik vysvětlení, nevím, které vám bude vyhovovat.
Zkuste se podívat do odkazu.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lh49JKqU3c0J:czm.fel.cvut.cz/vyuka/Y16ISP/Download/BPMPrednaska09.pdf+&cd=16&hl=cs&ct=clnk&gl=cz
Autor a přednášející:
Lenka Füzyová
Business Process Manager v Raiffeisenbank a.s. (RBCZ)
Praha, duben 2011
"Business Process Management – Procesní řízení
PROCES = soubor opakujících se činností, který přeměňuje vstupy
na
výstupy
PROCESNÍ ŘÍZENÍ = systematické a kontinuální (= spojité, souvislé, nepřetržité ) zvyšování výkonnosti procesů s cílem uspokojit potřeby zákazníka
Základní principy procesního řízení:
• Systematickýý přístup k procesům
• Vnímání E-2-E procesů = neliniové vnímání procesů.
• Řízení procesů za vyuţití očekávání zákazníků
• Kontrolovat lze jen to, co je měřeno
• Osobní zodpovědnost za procesy a motivace pro zlepšování procesů"
atd.
Jinak si zkuste vybrat i v odkazech. Existují různé kursy
Doplňuji:
Z toho plyne, že při procesním myšlení budete přemýšlet tak, aby to
bylo v souladu s procesními procesy.
Tedy uvažovat o spolupráci nejen s klienty, ale i s kolegy, nehrát si jen
na vlastním písečku, svou činností a spoluprací se podílet na
zvyšování produktivity práce, snižování nákladů, zvyšování tržeb,
zajištění spokojeností zákazníků, odstraňování nedostatků atd. Jde
tedy o navazující a vnitřně vzájemně spojené věci, jevy,
postupy atd.
více diskuse
Upravil/a: annas
10Kdo udělil odpovědi palec? vagra, Drap, fcoop, redy, briketka10, gagaga, anonym, wendyX, Luxx, zzzlatokopka
před 3497 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek