Jedničkář ví co se učí, šprt neví co se našrotil. Věci, kterým rozumíme si déle pamatujeme.
0 Nominace Nahlásit |
Jak uvádí Dudu, šprt se naučí učivo, odříká je nazpamět, ale brzy
zapomene souvislosti, často mu chybí zapoojení do kontexu. Neodpoví třeba
na otázku, která je postavena jinak, než ji slyšel již dřív. Výborný
žák chápe problémy z různých pohledů, dovede vyvodit závěry
z kontextu, nové poznatky spojit ze staršími, správně odpovídá na dotazy
i na tzv. záludné otázky učitele.
Jenže i myslím, že studenti moc nerozlišují mezi šprtem a
jedničkářem.
0 Nominace Nahlásit |
Pořád lepší pro život se učit, než se smát jinému že se snaží.
Už tady začíná zárodek lidské závisti.
Doplňuji:
Souhlasím s annas. V dětském kolektivu se toto nerozlišuje a děti dovedou
být kruté.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasím s panem DUDU.Na střední jsme měli holku asi šprtku.Měla vše nadrcené až hrůza,ale na praxi byla nepoužitelná.Nějak jí chyběla tabule či co,ale u pacienta zmatkovala,že jsme se za ní styděly.Maturitu měla za samé jedničky,kromě 4 z praxe.Já neměla s učením problém,protože mě příroda obdarovala logickou a optickou pamětí.v předmětech,které mě nebyvily tak bohužel krátkodobou.Jak já si"užila"se spolužáky.Nadávali mi do šprtky a já se přitom nikdy neučila,stačí přečíst a písemka byla a je většinou za jedna.Tak nevím jestli jsem šprtka nebo jedničkářka,nebo mám jen štěstí.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek