Stalo se vám někdy, že by byl smazán váš negativní příspěvek na výrobek na Heureka.cz ?
Včera jsem psala negativní příspěvek na kávovar Krups, který se po
4 měsíc totálně zasekl a je na vyhození, ale názor byl zhruba do 10 min.
zmazán. (Nepoužila jsem žádné vulgarismy).
Trochu mě děsí, že by i na těchto stránkách vládla cenzura a nechávali
tam pouze jen ty dobré recenze na výrobky.
Co si o tom myslíte?
Doplňuji:
Pro Hamoy a Emefej- To vás nenapadlo, že jsem se tam už mohla ptát a proto
že to popřeli, tak se ptám tady? Copak člověk musí všechno do
sebemenších detailů vypisovat?
Neznáte tuto logiku?
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, Killerko, marci1 před 4054 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Prozatím se mi nestalo, že bych psala na Heuréce negativní příspěvek. Ale viditelně tam jsou recenze kladné i záporné. Je to zvláštní. ☹
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4056 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
S Heurekou zkušenost nemám – ale psal jsem negativní recenzi jednoho
výrobku na web Dataartu – a (taky) za pár dnů zmizela.
U toho Datartu je to přímočaře jasné – obchod chce vydělat i na
prodeji šrotu. U Heureky je to pochopitelné – na první pohled, méně
(teoreticky by měla být na prodejcích nezávislá) – na druhý pohled
(z praxe) je to ale velice podobná situace – Heureka žije z reklam – a
bude si inzerci platit někdo, jehoš sortiment je (byť i oprávněně) na
webu haněn? Nebude.
Takže takovémuto hodnocení – není-li technicky fundované, nepřikládám
důležitost.
___
BTW – ten kávovar – šlo o ´kapslový´? – pokud ano, jde obecně
o zejména designové výrobky, praktičnost a funkce je druhořadá. A –
já osobně – neznám nikoho, kdo by si jej koupil s ohledem na
´technické´ vlastnosti – zato znám několik lidí, kteří si jej koupili
proto, že je takový ´hezoučký´.
😉
0 Nominace Nahlásit |
Proč se ptáš tady, proč se nezeptáš přímo provozovatele? My se
můžeme dohadovat, provozovatel by to měl vědět přesně.
Doplňuji:
Opravdu byl takový problém to napsat? Když píšeš, že jsi recenzi psala
„včera“, dost dobře se dá předpokládat právě to, že ses
provozovatele neptala.
Upravil/a: Hamon
0 Nominace Nahlásit |
Co na tento dotaz odpověděli na Heurece? Doufám, že jsi se nejdříve ptala přímo tam.
0
před 4054 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bohužel, Heureka se snaží tvářit objektivně, ale tím, jak narůstá počet placených služeb, které nabízí zapojeným obchodům už objektivní být ani nemůže… A ne všechny recenze jsou tam reálné a ne všechny reálné tam zůstávají…
0
před 4053 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne, nenapadlo. Pokud chceš argumentovat logikou, polož otázku přesně a úplně (zdejší kodex to tak vyžaduje). Otázka zněla „Co si o tom myslíte?“ Tak jsem odpověděl, co si myslím. Kdyby byla v zadání uvedena zásadní informace, že jsi tam už psala a oni to popřeli, zřejmě bych reagoval jinak.