Prosazují se elektromobily, u některých čerpacích stanic jsou
nabíjecích stanic, ale z rozmachem elektromobility se bude stávat, že
někdo z takovým autem musí zastavit někde v půli cesty, protože mu
došla šťáva. V kanystru si ji nedonese z nejbližší čerpací stanici a
tak využije služby „mobilní dobíjecí stanice“. Na zavolání přijede
služba, nabije akumulátory a řidič za poplatek může klidně odejet.
Co vy na to?
Zajímavá 0 před 1172 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
No jasný, proč ne. Mně se to taky neustále stává, že mi dojde nafta na půli cesty. Kdybych jen věděl, co s tím dělat ☹
0 Nominace Nahlásit |
Tohle je pomerne stara myslenka. Ruzni vyrobci aktualne zkousi zprovoznit
ruzne technologie dobijeni “v poli”.
Jednodussi varianta je proste odtazeni k nabijecce.
0
před 1172 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to nesmysl. Ani dnes si nikdo nenosí „kanystr z nejbližší vesnice“ (pokud vy ano, tak jste výjimka), ale při nepojízdnosti se nechá odtáhnout. Navíc elektromobily mají podstatně preciznější sledování zbylé dostupné energie než spalováky (tam na ukazateli počet litrů nevidíte, jen orientačně), případně i dojezdové programy.
0
před 1172 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem si jistý, jestli je vůbec možné táhnout elektromobil s vybitou baterií. Bez „šťávy“ tam můžou nefungovat brzdy, řízení, možná nejdou ani otevřít dveře. Takové auto se bude spíš muset naložit na odtahovku.
Myslíte, že elektromobily budou mít na dálnici povoleno, aby byly taženy jiným vozidlem? Pokud ano, ze záměru ustupuji.
Z pohledu zákona, je jedno čím je auto napájeno, pokud stojí nepojízdné na dálnici. Jedině odtahovka, žádné tažení na laně.