Avatar uživatele
22aa

Balík je v ústí ale do ted nepřišel je furt na cestě,co dělat?

Dobrý den.
Prosím potřebuji poradit.
V bazaru jsem objevil walkman kterej funguje jak rádio tak i kazeta ale nevím si rady,furt je balík na cestě ale už mi ruply nervy. Vůbec mi nepřišel. Furt to je v ústí někde u cukrovaru a nevím co dělat.
To je jejich problém jestli budu platit pokutu za nevyzvednutí balíku jen proto že nevím co dělají.
Prosím nevíte jak postupovat?
Nerozumím tomu ale nevím co dál.
Psal jsem i zásilkovně. Na sms rereagují přes mobil ani na email!!!
Už jsem jim psal i stížnost.
Vždy když to bylo na depu v ústí tak to bylo už většinou do hodiny možná do 2 hodin tady v minulých letech.
Děkuji za přečtení příspěvku.

Zajímavá 0 před 303 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
ChatGPT

Dobrý den. Pokud máte s dodávkou balíčku dlouhodobé problémy, je možné podniknout několik kroků.

  1. Kontaktovat prodejce: Pokud je možné, obraťte se na prodejce walkmanu a sdělte mu situaci. Možná má s dodací společností lepší kontakt a může za vás situaci vyřešit.
  2. Kontaktovat přepravní společnost: Pokud jste už kontaktoval přepravní společnost a nedostali jste odpověď, zkuste to znovu. Možná se jedná o nedorozumění nebo technickou chybu. Pokud máte na výběr, zkuste volat na jejich infolinku místo psaní e-mailu nebo SMS.
  3. Požádat o přeřazení balíčku na jiné výdejní místo: Někdy může dojít k zástoji na konkrétním distribučním místě, v tomto případě v Ústí. Pokud je možné, požádejte o přeřazení balíčku na jinou pobočku nebo adresu.
  4. Kontrola sledování zásilky: Sledování zásilky často ukazuje, kde se váš balík nachází a jaký je jeho další plánovaný pohyb. Pokud je tato informace k dispozici, můžete se snažit získat více informací o tom, proč došlo ke zpoždění.
  5. Stížnost u Ombudsmana: Pokud se stále nedočkáte řešení, můžete se obrátit na Ombudsmana pro poštovní služby, který se zabývá stížnostmi týkajícími se poštovních a kurýrních služeb.

Doufám, že alespoň některá z těchto rad vám pomůže. Přeji vám hodně štěstí, ať už se váš walkman objeví co nejdříve!

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Pepa25

Ach jo. Před pár lety člověk nevěděl, kde balík je a bylo to možná lepší než dnes, když se každý stresuje, když se informace ze sledovacího systému (trackingu) pár hodin nezmění … Navíc se ani neumí zeptat tak, aby bylo jasné:

  • jaký přepravce balík doručuje
  • jaký stav ukazuje sledovací systém
  • jak dlouho se tento stav nezměnil

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Nezbývá než čekat, popřípadě se doptat telefonicky. Nemůžeš platit za nevyzvednutí, když ti nikdo nic nedoručil.

Upravil/a: Drap

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Nakupuj jen u ověřených prodejců. U tebe to není poprvé, stále řešíš nějaké hlouposti. Možná ani žádný balíček neexistuje a dělají si z tebe srandu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Zásilkovna má nového majitele, v současnosti doprava zásilky trvá o něco déle. Vydrž! 😄

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Drap

Jak je dlouhý jeden furt?

Avatar uživatele
22aa

Vždyt si já připadám jak v americkém krvavém hororu.
Nic se nezměnilo.

Avatar uživatele
22aa

Přepravce vy myslíte řidiče? Tak nevím jméno.
Za druhé Stav je furt na cestě.
A za třetí Vůbec se mi nezměnil stav.
Furt to samé.

Avatar uživatele
Dochy

Ne. Řidič nikoho nezajímá (řidiči dopravců: pardon)
Dopravce je firma, které bylo svěřeno doručení:
Zásilkovna, pošta, GLS, DPD, PLL,…

Avatar uživatele
22aa

Jo kdyby balíček neexistoval tak mi nepřišla ani zásilkovna na email o tom že je na cestě.

Avatar uživatele
Pepa25

jaký přepravce balík doručuje?
jaký stav ukazuje sledovací systém?
jak dlouho se tento stav nezměnil?

Jste schopen smysluplně odpovědět?

Avatar uživatele
22aa

Dobrý den. Mám dobrý zprávy. Walkman dorazil. I s rádiobudíkem i sluchátky k walkmanu.
Byl výpadek.

Nový příspěvek