Dobrý den.
u os.Automobilů jsou sériově dva výfuky většinou při vysokém obsahu
nebo vyšším počtu válců.Pokud se jedná o dodělávanou úpravu tak to
většinou nemá vliv na zvýšení výkonu spíš naopak.Tyto úpravy se
provádějí při zvýšení výkonu motoru nebo jen pro lepší zvuk či design
na úkor snížení výkonu a zvýšení hmotnosti automobilu.
1Kdo udělil odpovědi palec? GangstaHelper
před 5359 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vyhodu to zadnou nema.Tam jde spis o celou vyfukovou soustavu,jak je polazena celkove,atd.
Romik01 : pocet koncovek vyfuku neni zavisly na poctu valcu,nebo objemu motoru.To se nahrazuje prumerem. Viz. Bugatti Veyron (16valcu,objem 7993 ccm,vykon 1001 koní,toč.moment 1250 NM ) -jedna koncovka vyfuku
0
před 5359 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jeden motor jeden výfuk rodělený někde vprostřed auta na dvě trubky. nic víc, nic míň.
0Kdo udělil odpovědi palec? GangstaHelper
před 5359 dny
|
0 Nominace Nahlásit |