Změnily se několikrát.
Také, protože jsem kupovala zboží na firmu, bylo mi sděleno, že se záruka
neprodlužuje o dobu, kdy byl výrobek v servisu.
Máte někdo zkušenosti? Jedná se o nákup v KASA.cz.
Díky.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 3884 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklamace se řeší podle obchodních podmínek platných v době nákupu, ale podle zákona platného v době reklamace. Tím, že došlo ke změně občanského zákony, muselo dojít i ke změně obchodních podmínek, a to ne vinou nebo zájmem prodejce.
prodejce musí postupovat především podle platného zákona a poté, až podle obchodních podmínek. Jeho obchodní podmínky nesmí být v rozporu s platným zákonem.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Jak jsem psala, výrobek byl kupován na firmu, proto se vše řídí obch. zákoníkem, ne občanským. Takže změny v obč. zákoníku se této řekl. netýkají.
Jenže ty obchodní podmínky má zřejmě jednotné pro ty, co kupují podle obč.zak i pro ty, co kupují podle obch.zak.
Pokud si přesvědčena, že ti ukřivdili, podej reklamaci znovu a napiš k ní i své námitky, pohroz žalobou. Oni to často zkouší, a někdy raději vyhoví, než se soudit.
Já jejich obch. podmínky nečetla, tak nevím o co jde.
Podle starého neplatného zákona by se mohlo postupovat pouze v případě trestního sporu. jinak je rozhodný ten účinný.