Avatar uživatele
ReHu

Jak se řeší reklamace podle obch. podmínek platných v době nákupu nebo v době poslední reklamace?

Změnily se několikrát.
Také, protože jsem kupovala zboží na firmu, bylo mi sděleno, že se záruka neprodlužuje o dobu, kdy byl výrobek v servisu.
Máte někdo zkušenosti? Jedná se o nákup v KASA.cz.
Díky.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 3884 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
zzzzz

Reklamace se řeší podle obchodních podmínek platných v době nákupu, ale podle zákona platného v době reklamace. Tím, že došlo ke změně občanského zákony, muselo dojít i ke změně obchodních podmínek, a to ne vinou nebo zájmem prodejce.

prodejce musí postupovat především podle platného zákona a poté, až podle obchodních podmínek. Jeho obchodní podmínky nesmí být v rozporu s platným zákonem.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
ReHu

Jak jsem psala, výrobek byl kupován na firmu, proto se vše řídí obch. zákoníkem, ne občanským. Takže změny v obč. zákoníku se této řekl. netýkají.

před 3884 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
zzzzz

Jenže ty obchodní podmínky má zřejmě jednotné pro ty, co kupují podle obč.zak i pro ty, co kupují podle obch.zak.

Pokud si přesvědčena, že ti ukřivdili, podej reklamaci znovu a napiš k ní i své námitky, pohroz žalobou. Oni to často zkouší, a někdy raději vyhoví, než se soudit.

Já jejich obch. podmínky nečetla, tak nevím o co jde.

Podle starého neplatného zákona by se mohlo postupovat pouze v případě trestního sporu. jinak je rozhodný ten účinný.

před 3884 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek