Oleje je dost, skoro až moc…
:-O
Dá se s tím dojet???
Jak daleko, jak rychle (jak točit? – umožnuje to i ´manuální´
řazení)…
CCa 2000 do pravidelné servisní prohlídky (výměna oleje etc.).
___
Prosím o konkrétní zkušenosti nebo znalost, akutní situaci ´vyřešil´
odtah a servis…
___
A – jako obvykle, děkuji předem (i posléze)…
😉
______________________________________________
Ano, ten nápis znamená „nízký tlak oleje“ – ale ani servisník mi
nedokázal říct, zda je skutečně někde málo oleje anebo se jedná
o závadu spočívající v tom, že řídící jednotka vyhodnotil olej jako
už příliš znečištěný pro další provoz (obé se projevuje jednou
kontrolkou)…
Takže se mi spíše jednalo o konkrétní zkušenost s tímto motorem…
😉
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? redy, briketka10, zzzzz, marci1 před 2840 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Předpokládám, že se jedná o výstražný nápis. Já bych s tím
nejel.
Nemusí se nic stát ale může a pak je to drahé.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?gecco Nahlásit |
Pokud i svíti kontrolka, tak už se musí podívat do paměti závad
v řídicí jednotce. tam by ta chyba měla být podrobněji popsaná.
Taky můžeš zkontrolovat olej a zjistit stav, pokud tam je měrka.
0 Nominace Nahlásit |
carlosbomber…
Mňo…
Máš ode mne bod – zato, že´s odpověděl…
___
Ale – myslím a doufám, že jsem to napsal jasně…
___
Závada byla vyřešena odtahem do značkového servisu a jeho následnou
prací…
___
Ptal jsem se, jestli má někdo konkrétní zkušenost s konkrétním autem
s konkrétní motorizací (a převodovkou) – abych, případně, příště,
nemusel ten servis řešit v kdovíkteré řı*i o půldruhé ráno s autem
plným kdovíkoho a kdovíčeho a ve sněhové fujavici…
___
OK?
Kapitáne – jak už jsem psal, řešil jsem to odtahem do značkového
servisu, taky už jsem si jednou přidřel ojnici na klice (ještě na
Š105)…
😉