Odpověděl/a – 31.březen 9:19
Nejen to, ale na regionálních tratích se ruší i nádraží, čekárny. V rodné obci bylo nádražíní budova s čekárnou, vedle něj velká "hala, – venkovní čekárna, která vznikla v době, kdy vlak využívalo hodně cestujícíchl. Dnes jezdí vlak poloprázdný.
Před nádražím vedly tři koleje – tak – je na obrázku, se používala první kolej pro nákladní vlky – možnost vykládku zboží na rampu a pak do skladiště vedlé nádraží.
Vlaková přeprava je omezena, velké náklady se přepravují jen na hlavních tratích, takže správa dopravních cest koleje zrušila, v obci zůstala jen jedna.
Stejně tak se ruší prodej jízdenek, funkce výpravčího zanikla, jízdenky se porádvají ve vlaku.
Postupně se tak děje po celé republice. V obci, kterou zmiňuji, byla už zbořena venkovní čekárna, zbořeny WC a bude se bourat i nádražní budova.
Na trati mezi dvěma městy existují jen dvě stanice, kde se křižují vlaky a je možnost přestoupit na jinou vedlejší trať. Tam je zachovaný i personál.
Prá ke to pro železniční cesty administrativní zátěž, někde se o tom mluvilo v TV.
Odpověděl/a – 31.březen 10:26
Nejen to, ale na regionálních tratích se ruší i nádraží, čekárny. V rodné obci bylo nádražíní budova s čekárnou, vedle něj velká "hala, – venkovní čekárna, která vznikla v době, kdy vlak využívalo hodně cestujícíchl. Dnes jezdí vlak poloprázdný.
Před nádražím vedly tři koleje – ta – je na obrázku, – první kolej sloužila pro nákladní vlky – možnost vykládky zboží na rampu a pak do skladiště vedle nádraží.
Vlaková přeprava je omezena, velké náklady se přepravují jen na hlavních tratích, takže správa dopravních cest koleje zrušila, v obci zůstala jen jedna.
Stejně tak se ruší prodej jízdenek, funkce výpravčího zanikla, jízdenky se prodávají ve vlaku.
Postupně se tak děje po celé republice. V obci, kterou zmiňuji, byla už zbořena venkovní čekárna, zbořeny WC a bude se bourat i nádražní budova.
Na trati mezi dvěma městy existují jen dvě stanice, kde se křižují vlaky a je možnost přestoupit na jinou vedlejší trať. Tam je zachovaný i personál.
Nejen prodej jízdenek je pro železniční cesty administrativní zátěž, někde se o tom mluvilo v TV.
Odpověděl/a – 2.duben 11:26
Nejen to, ale na regionálních tratích se ruší i nádraží, čekárny. V rodné obci byla nádražní budova s čekárnou, vedle velká „hala“ – venkovní čekárna, která vznikla v době, kdy vlak využívalo hodně cestujících. Dnes jezdí vlak poloprázdný.
Před nádražím vedly tři koleje – ta, která je na fotografii – často zarůstala, protože po ní jezdily zpravidla jen nákladní vlaky – možnost vykládky zboží na rampu a pak do skladiště vedle nádraží. Jezdilo se po druhé oleji a na třetí se v případě potřeby křižovaly vlaky.
Vlaková přeprava je dnes omezena, velké náklady se přepravují jen na hlavních tratích, takže správa dopravních cest koleje zrušila, v obci zůstala jen jedna.
Stejně tak se ruší prodej jízdenek, funkce výpravčího zanikla, jízdenky se prodávají ve vlaku.
Postupně se tak děje po celé republice. V obci, kterou zmiňuji, byla už zbořena venkovní čekárna, zbořeny WC a bude se bourat i nádražní budova.
Na trati , která vede mezi mezi dvěma městy, existují jen dvě stanice, kde se křižují vlaky a je možnost přestoupit na jinou vedlejší trať. Tam je zachovaný i personál.
Nejen prodej jízdenek je pro železniční cesty administrativní zátěž, někde se o tom mluvilo v TV.
Odpověděl/a – 2.duben 12:28
Nejen to, ale na regionálních tratích se ruší i nádraží, čekárny. V rodné obci byla nádražní budova s čekárnou, vedle velká „hala“ – venkovní čekárna, která vznikla v době, kdy vlak využívalo hodně cestujících. Dnes jezdí vlak poloprázdný.
Před nádražím vedly tři koleje – ta, která je na fotografii – často zarůstala, protože po ní jezdily zpravidla jen nákladní vlaky – možnost vykládky zboží na rampu a pak do skladiště vedle nádraží. Jezdilo se po druhé oleji a na třetí se v případě potřeby křižovaly vlaky.
Vlaková přeprava je dnes omezena, velké náklady se přepravují jen na hlavních tratích, takže správa dopravních cest koleje zrušila, v obci zůstala jen jedna.
Stejně tak se ruší prodej jízdenek, funkce výpravčího zanikla, jízdenky se prodávají ve vlaku.
Postupně se tak děje po celé republice. V obci, kterou zmiňuji, byla už zbořena venkovní čekárna, zbořeny WC a bude se bourat i nádražní budova.
Na trati , která vede mezi mezi dvěma městy, existují jen dvě stanice, kde se křižují vlaky a je možnost přestoupit na jinou vedlejší trať. Tam je zachovaný i personál.
Nejen prodej jízdenek je pro železniční cesty administrativní zátěž,
někde se o tom mluvilo v TV.
--
Doplňuji.
První kolej je/byla na většině nádražích, hlavně na těch menších,
takto zarostlá a bývá/bývala na rozdíl od ostatních kolejí převážně
o něco níže, aby se právě s nákladními vagóny lépe manipulovalo a
lépe se z vagónu zboží vykládalo a nakládalo do vagónů. Všechno se
provádělo ručně, takže šlo o snadnější přístup.
Na první koleji se zpravidla vlaky nekřižovaly. Dojížděla jem vlakem velmi dlouho, takže jsem to všechno vypozorovala a všímala se, když přijížděl nákladní vlak co nejblíž k rampě a výšky rampy a vstupu do vozu se vyrovnaly.