Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.srpen 22:10

Účel je jasný. Přívod vzduchu do spalovacího motoru. Umístění nasávacích otvorů je záměrně realizované tak, aby do nich proudil proud vzduchu od vrtule.
Motoru se tak dostávalo dostatek vzduchu i při nízkých rychlostech a při vyšších taktéž. Umístění na trupu je záměrně v zóně laminárního proudění, kde se nevyskytují turbulence od vrtule.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.srpen 22:12

Účel je jasný. Přívod vzduchu do spalovacího motoru. Umístění nasávacích otvorů je záměrně realizované tak, aby do nich proudil proud vzduchu od vrtule.
Vrtule vlastně pracovala podobně jako kompresor.
Motoru se tak dostávalo dostatek vzduchu i při nízkých rychlostech a při vyšších taktéž. Umístění na trupu je záměrně v zóně laminárního proudění, kde se nevyskytují turbulence od vrtule.