Odpověděl/a – 22.srpen 22:10
Účel je jasný. Přívod vzduchu do spalovacího motoru. Umístění
nasávacích otvorů je záměrně realizované tak, aby do nich proudil proud
vzduchu od vrtule.
Motoru se tak dostávalo dostatek vzduchu i při nízkých rychlostech a při
vyšších taktéž. Umístění na trupu je záměrně v zóně laminárního
proudění, kde se nevyskytují turbulence od vrtule.
Odpověděl/a – 22.srpen 22:12
Účel je jasný. Přívod vzduchu do spalovacího motoru. Umístění
nasávacích otvorů je záměrně realizované tak, aby do nich proudil proud
vzduchu od vrtule.
Vrtule vlastně pracovala podobně jako kompresor.
Motoru se tak dostávalo dostatek vzduchu i při nízkých rychlostech a při
vyšších taktéž. Umístění na trupu je záměrně v zóně laminárního
proudění, kde se nevyskytují turbulence od vrtule.