Odpověděl/a – 28.srpen 1:05
Základy finanční gramotnosti mi dali, celkem přirozeně rodiče
Do školy jsem chodila ráda, učení mne bavilo. Číst, psát jsem uměla
v předškolním věku.
Škola mi poskytla základy všeho, co bylo v životě třeba, včetně
matematiky, fyziky, chemie, přírodopisu.
Pracovní výchova (zručnost a ještě jiné dovednosti, než které jsem
získala
a naučila se doma.), práce na pozemcích. Vyplňovali jsme všechny
existující typy složenek, tiskopisy atd.
Kdo byl doma nepolíbený základy vaření, výživy, zdravovědy, ochrany
obyvatelstva (branná výchova), na SŠ PAK, VČETNĚ STŘELBY ZE VZDUCHOVKY NA
TERČ AJ.
Kdo se nenaučil doma, naučil se ve škole přišívat knoflíky, látat
fusekle, ušít třeba zástěru, pantofle, zatloukat hřebíky, k co
s pilkou, kladivem, pilníkem, hoblíkem 😉
háčkovat, vyšívat.
Znalost rostlin, sběr bylin, k čemu slouží (základy)..
Vzájemná soudržnost, spolupráce, táhnout za jedem provaz.
Základní stavební kameny obecného přehledu, které se později
mohly rozvíjet (podle potřeb či zájmů).
Dokonce i ten RJ jsem po revoluci úspěšně využila, zejména v lázních
/při práci).
JEDINÉ,CO MI NIC NEDALO, byl přeskok přes kozu, bradla, šplh (provaz, tyč)
a další ptákoviny. Bavily a nevadily mne jen míčové hry.
Základka byla prima.
Odpověděl/a – 28.srpen 1:17
Základy finanční gramotnosti mi dali, celkem přirozeně rodiče
Do školy jsem chodila ráda, učení mne bavilo. Číst, psát jsem uměla
v předškolním věku.
Škola mi poskytla základy všeho, co bylo v životě třeba, včetně
matematiky, fyziky, chemie, přírodopisu.
Pracovní výchova (zručnost a ještě jiné dovednosti, než které jsem
získala
a naučila se doma.), práce na pozemcích. Vyplňovali jsme všechny
existující typy složenek, tiskopisy atd.
Kdo byl doma nepolíbený základy vaření, výživy, zdravovědy, ochrany
obyvatelstva (branná výchova), na SŠ PAK, VČETNĚ STŘELBY ZE VZDUCHOVKY NA
TERČ AJ.
Kdo se nenaučil doma, naučil se ve škole přišívat knoflíky, látat
fusekle, ušít třeba zástěru, pantofle, zatloukat hřebíky, k co
s pilkou, kladivem, pilníkem, hoblíkem 😉
háčkovat, vyšívat.
Znalost rostlin, sběr bylin, k čemu slouží (základy)..
Vzájemná soudržnost, spolupráce, táhnout za jedem provaz.
Základní stavební kameny obecného přehledu, které se později
mohly rozvíjet (podle potřeb či zájmů).
Dokonce i ten RJ jsem po revoluci úspěšně využila, zejména v lázních
/při práci).
JEDINÉ,CO MI NIC NEDALO, byl přeskok přes kozu, bradla, šplh (provaz, tyč)
a další ptákoviny. Bavily a nevadily mne jen míčové hry.
Základka byla prima.
„Zbytečné“ asi bylo biflování názvů všech států, hlavních měst
v Africe, všechny ty řeky (jejich délka).
A řeky, jezera, každé zeně světa, všechna pohoří ……
Jsou předměty, které se probíraly/jí příliš do detailů, o které pak
v dospělosti „žák“, vůbec nemá zájem. Ale to už je na každém
jednotlivci.
Některých informací bylo zbytečně mnoho.
Více však bylo, těch celkem užitečných.