Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.červenec 9:29

Zkušenosti nepotřebuješ.

Jsou to, v principu, papíry na Maschinenführera. Ale trošku složitější, ale až tak moc.

Musí Tě pustit lékař. Mně by, třeba, nepustil – mám brýle, a asi by ani můj sluch nedostačoval.

Musíš se naučit theorii. Ta je těžší, je to podobné tomu mašinistovi, který taky musí mít zkoušky na každou mašinu, kterou pak smí řídit. Pokud je, navíc, parní, tak musí mít topičskou zkoušku atp. To je úplně stejný princip.

Pak máš „jízdy“, jak v autoškole, nebo když se šalinbaba učí jezdit tramwayí. Akorát že nejezdíš, ale létáš.

Je to práce, jako každá jiná práce ve službách (chauffeurů), až na jednu věc: Ty máš papíry na samolet, které byly drahé, a jakože drahé je opravdu drahé, s millionovou částkou počítej minimálně. Zároveň musíš nalétat určitý počet hodin ročně, jinak o tu licenci přijdeš, a to tak, že nadobro, a pokud jí budeš chtít, tak jí musíš celou zaplatit znovu.

Pokud Tě zaměstná nějaká velká společnost (já nevím, já letěl jenom 3× s Air Koryo, 2× s Antonovem An-24, 1× Ilyushinem Il-18, ČSA jsou nějak v krachu, takže znám jenom: lidově demokratické Air Koryo), tak je ale vysoce pravděpodobné, že budeš dlít v nějaké takyspolečnosti za základní mzdu a budeš rád za každý let, protože jednak za ten let si nadzákladně zaplacený, a hlavně to potřebuješ, jinak bys přišel o licenci.

Není to z mé hlavy, jak začala hysterická reakce pomatených lidí, kteří nezažili ontologickou nouzi, kolem té choroby, tak s tím přišel otec, že se bavil v cugu s nějakým pilotem, no a já si to pak hledal, jak to je: takto to je.

Ten kluk si plnil dětský sen. Zničilo ho to. Každý ne/štěstí svého strůjce. Kdo nečerpá z sebe, ale z okolí, tak tak, často, dopadá.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.červenec 9:30

Zkušenosti nepotřebuješ.

Jsou to, v principu, papíry na Maschinenführera. Ale trošku složitější, ale ne až tak moc.

Musí Tě pustit lékař. Mně by, třeba, nepustil – mám brýle, a asi by ani můj sluch nedostačoval.

Musíš se naučit theorii. Ta je těžší, je to podobné tomu mašinistovi, který taky musí mít zkoušky na každou mašinu, kterou pak smí řídit. Pokud je, navíc, parní, tak musí mít topičskou zkoušku atp. To je úplně stejný princip.

Pak máš „jízdy“, jak v autoškole, nebo když se šalinbaba učí jezdit tramwayí. Akorát že nejezdíš, ale létáš.

Je to práce, jako každá jiná práce ve službách (chauffeurů), až na jednu věc: Ty máš papíry na samolet, které byly drahé, a jakože drahé je opravdu drahé, s millionovou částkou počítej minimálně. Zároveň musíš nalétat určitý počet hodin ročně, jinak o tu licenci přijdeš, a to tak, že nadobro, a pokud jí budeš chtít, tak jí musíš celou zaplatit znovu.

Pokud Tě zaměstná nějaká velká společnost (já nevím, já letěl jenom 3× s Air Koryo, 2× s Antonovem An-24, 1× Ilyushinem Il-18, ČSA jsou nějak v krachu, takže znám jenom: lidově demokratické Air Koryo), tak je ale vysoce pravděpodobné, že budeš dlít v nějaké takyspolečnosti za základní mzdu a budeš rád za každý let, protože jednak za ten let si nadzákladně zaplacený, a hlavně to potřebuješ, jinak bys přišel o licenci.

Není to z mé hlavy, jak začala hysterická reakce pomatených lidí, kteří nezažili ontologickou nouzi, kolem té choroby, tak s tím přišel otec, že se bavil v cugu s nějakým pilotem, no a já si to pak hledal, jak to je: takto to je.

Ten kluk si plnil dětský sen. Zničilo ho to. Každý ne/štěstí svého strůjce. Kdo nečerpá z sebe, ale z okolí, tak tak, často, dopadá.