Avatar uživatele
hawranek

Ztracený balík

Pošta pravděpodobně ztratila můj balík. Už nějakou dobu u něj visí, že je přepravován k doručovací poště, ale když jsem obvolávala pošty, kde by měl být, tak nikde není. Balík byl zaslán jako cenný, tj. pojištěný. Jak mám zažádat o vyplacení oné částky?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kapka, hanulka11, Pájo před 4735 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Curiosity

zajít na poštu, kde jste balík podávala a sepsat s nimi reklamaci (reklamační oddělení nebo vedoucí pošty)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hanulka11

Je nutné zajít na poštu s dokladem od něj a reklamovat jeho nedoručení na přepážce nebo u vedoucí pošty

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
terry

S podacím lístkem na kteroukoli poštu. Buď reklamační odd., nebo vedoucí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
WeeBear

S podacím lístkem jdi na poštu, opravdu je jedno, na kteroukoliv zajdeš, jsou propojeny a podle čísla balíku by ho měli buď ‚najít‘ (někdy se stává, že se opravdu jen někde zašoupne), nebo ti dají odpovídající náhradu..

Přijdeš za paní k přepážce s podacím lískem a popiš, co se stalo, oni už si vše zjistí, případně ti sami řeknou, jak pokračovat při ‚reklamaci‘ dále.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Filip84

Co to je „můj balík“?

Právo k poštovní zásilce náleží odesílateli, a to až do okamžiku, než jí převezme osoba k tomu oprávněná podle uzavřené poštovní smlouvy.

Jsi-li odesílatel, vezmi podací stvrzenku (podací lístek, nebo podací arch), s tou se dostav na kteroukoli poštu, vedoucí s Tebou sepíše reklamační protokol. Můžeš být naprosto klidná, pošta buďto zásilku dohledá, nebo Ti vyplatí udanou cenu a vrátí poštovné.

Jsi-li adresát, kontaktuj odesílatele.

Nový příspěvek