To asi ne, ale podle mě spíše narážejí na některé typy zženštilých klučíku, které jde často vidět nejen ve městech. Vyhublá postavička, legínky, nagelované obarvené vlásky a v ruce kbelík UGOvy šťávičky. No jestli tohle je prototyp chlapa budoucnosti, tak poťěš klobás. :)
1Kdo udělil odpovědi palec? e1232851@trb
před 3388 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Slogan se objevuje v reklamní kampani, má zvýšit prodejnost hořkého
likéru. Slova „Nevyměknoutt“ beru jako
nadsázku.
Říká se, že je třeba vypít kalich hořkosti do dna, i když často přinese hořké ovoce, tedy stát se znova mužem v tom pravém slova smyslu. Zbavit se např. ješitnosti, zženštilosti, samolibosti, nepodléhat módním trendům, zachovat si své vlastní já …
Každý má o „mužnosti“ jiné představy … nelze měřit jednoho
člověka jiným člověkem… I muží mají své dny ..
–
Ale i okolí mužů měkne. Třeba v pravopise. Máme-li větu jen s jedním
podmětem „muži“ i (jméno rodu mužského životného) a třeba deseti
ženami" vždy napíšeme měkké i.
Takže nejen v pravopise muži ovlivňují ženy …
0 Nominace Nahlásit |
Je to reklama na určitej likér (nebudem dělat reklamu, že), dokonce tím i potiskli naspodu skleničky – whiskovky. Je to asi v tom kontrastu tak, že tomu likéru se říká „drsoň“ a přeci drsoň nevyměkne :)
0
před 3388 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek