Jak „obchod nebere?“ Obchod nemá co brát, obchod dává/nabízí. Pokud koupíš nový strojek s Androidem a přihlásíš se na něm se stejným účtem jako na strojku, který jsi vlastnil nebo vlastníš, v sekci Moje aplikace uvidíš všechny appky, které jsi už použil, snad s výjimkou, že aplikace s novým strojkem není kompatibilní (to nemám ověřeno). Logicky když se přihlásíš s účtem novým, sekce Moje aplikace bude prázdná… Takže nejjednodušší řešení je přihlásit se znovu se starým účtem, nakouknout do Obchodu a appky v Mých aplikacích si opsat. Mělo by to snad jít i z PC, nemusíš kvůli tomu překopávat Android. Jinak nevím, cos myslel, pokud to není ono.
0
před 3232 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek