čau,
mám Octavii 1.8 20V turbo. Začal mi na volnoběh během jízdy zhasínat
motor. Při zjištění problému jsem vyměnil svíčky, čistil klapku,
filtry, diagnostika hlásila jenom slabý signál váhy vzduchu. Kolísaly
otáčky, motor po nastartování, během jízdy při neutrálu prostě
chcípnul. Šel hned nastartovat, časem se doba za kterou šel nastartovat se
zvětšovala. Vytáhl jsem pojistku č. 43 (řídící jednotka motoru-mělo by
to být lambda sonda, vyhřívání, snímač nmožství nasávaného vzduchu a
nádobka s aktivním uhlí) a motor už nechcípnul. Otáčky pořád
kolísají. Po opětovné zkoušce s pojistkou znovu vypnul. Jezdím bez téhle
pojistky. Nejde mi to do hlavy. Najde se někdo, kdo to dokáže vysvětlit jak
je to možné a včem je problém?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? hornik., Hlada před 4988 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mě se podařilo koupit octavii s tímto motorem v autobazaru AAA auto. Sehnala jsem ji tam v úžasném stavu a musím říct, že jezdí opravdu perfektně. Líbí s mi, že mají na place na výběr z tolika aut. Zkušební jízda byla dlouhá a mohla jsem si auto nechat u nich zkontrolovat svým mechanikem. Nebylo problém auto ani zvednout, aby se dalo zkontrolovat i ze spodní strany.
Měl jsem podobný problém a dost jsem se bál aby to nebylo nic závažného, protože peněz na rozhazování teď zrovna moc nemám. Na https://kralmotoru.cz/media/skoda-octavia-poruchy-motoru jsem však četl, že u oktávek se dost často opotřebovává filtr palivového čerpadla, takže jsem ho nechal vyměnit a od té doby jezdí naprosto bez problému.