Zdravím,
jednoho dne jsem si objednal v e-shopu premium-outlet – jehož provozovatelem je/byl Martin Wollman (Břeclav) několik položek v hodnotě pod 2000 Kč a z důvodu, že se pán neměl ze začátku k žádné komunikaci jsme se nakonec dohodli na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení částky do zákonné třicetidenní lhůty, která dnešním dnem (29.9.2011) končí.
Martin Wollmann opět nekomunikuje. dělá mrtvého brouka a z peněz mi nevrátil ani korunu. Do této doby mu vypršela expirace jeho webu premium-outlet.cz a zrušil si živnost.
Co dělat, abych své peníze získal zpátky? V dřívějších letech (2009) měl již podobné problémy, které došly až k soudům – z aukčního serveru aukro.cz, kde prodával pod přezdívkou wolmes.
Udělám všechno pro to, aby jemu a podobným lidem nic takového neprocházelo, chci své peníze zpět.
Poradíte mi něco? Díky
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4804 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podat trestní oznámení, jinudy cesta asi nepovede
Doplňuji:
nebo se zkusit obrátit sem, může tam být více podobně
postiženýchhttp://www.novinky.cz/krimi/
Upravil/a: Drap
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, Michal Kole
před 4804 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
vyložený podvod a jedině ono trestní oznámení,které ovšem návrat peněz nezaručuje.Policie to /možná/ vyšetří,pán bude /možná/ odsouzen a soud Vás odkáže na občanskoprávní cestu.Takže pro příště – jedině kamenný obchod nebo důvěryhodný internetový
1Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole
před 4804 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek