Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci
dokompletace výrobku https://www.datart.cz/mycka-nadobi-electrolux-eec87300l.html
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu
chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi
zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po
oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?
Děkuji
Zajímavá 0 před 1158 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Prodejce je povinen dodat koupené zboží v pořádku, bez chybějících dílů.
Pokud tedy byl chybějící díl reklamován a prodejce reklamaci neuznal z důvodu, který píšete, tak bych se obrátil na ČOI. Také by Vám mohly pomoci stránky www.vasestiznosti.cz, kde dTest kontaktujte prodejce se stížností, kterou přednesete.
2Kdo udělil odpovědi palec? Dochy, JežíšKristus
před 1158 dny
|
0 Nominace Nahlásit |