Takové jsou obvykle „zdarma“, záměrně to píši v uvozovkách viz dále. Tady pochopitelně platí nepřímá uměra, čím více si řeknete za stažení hry tím méně uživatelů hru koupí.
Ty nejúspěšnější jsou tedy ke stažení zdarma a peníze z uživatelů
získávají až dodatečně při hraní (marketingově se tomu říká lákavě
„free to play“, zatímco uživatelé si to překřtili hanlivě na „pay to
win“)
Dle mého názoru přesto, že je tento trik velmi úspěšný ve skutečnosti
hraní neuvěřitelně prodražuje a navíc zcela ničí hratelnost protože
hráč kdykoliv ví, že by mu stačilo vítězství si jednoduše koupit (resp.
hru si za peníze natolik ulehčit že její dokončení už nebude žádnou
výzvou). Naopak vývojáři nastavují obtížnost hry v pokročilých
úrovních tak aby už bylo prakticky nemožné levely zvládat aniž byste si
za ulehčení hry nezaplatili.
--- na upřesněný dotaz musím dodat jen, „tak to nemám páru“, pomohlo by kdybyste uvedl o jakou hru jde abychom mohli posoudit jaksi subjektivně její kvality, ale i tak bych vám nemohl dát informaci za kolik byste ji mohl reálně prodat. To je otázka především poptávky, a ta nevznikne tím že si ji tu vyfantazírujeme 🙂
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8226 | |
led | 4069 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |