Avatar uživatele
tony2412

Vztahuje se záruka na notebook kvůli vadné aktualizaci 1803, kdy notebook zkolaboval?

Mám měsíc nový notebook UMAX VisionBook 13Wa Pro a včera po aktualizaci W10 1803 zkola­boval, zkoušel jsem různé rady ale stále nic, jen tmavá obrazovka s jedinou ikonkou koše. Co jsem se dozvěděl na netu, tak to asi bude chtít přeinstalovat OS, vztahuje se na to záruka? Těchto kolapsů co jsem se dozvěděl je plno a od dubna to microsoft nemohl dát do pořádku? Nebo v případě záruky mohu uplatnit opravu i jinde než v servisu Umaxu v Praze 9? Jak já k tomu příjdu když se mi stáhne vadná aktualizace, to je pořád aktualizujte, aktualizujte a kulový! Za celých asi 15 let nikdy žádný problém při aktualizaci nebyl…// Nechápu jak si můžou dovolit pustit do světa takovou aktalizaci, nikdo pořádně neví kde je problém, a od dubna to nemohli ajťáci opravit? Kdo nahradí vzniklou škodu? Samozřejmě NIKDO! Jsem naštvanej, psali že ta aktualizace zvýší mojí bezpečnost na interenetu, to měli fakt pravdu, protože na internet nemúžu!!

Zajímavá 0 před 2191 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jáára

Jako asi ano, je dodáván s Win10 Home. Je to věc výrobce aby zajistil ovladače pro aktualizovanej systém. A v podstatě není možný si udržet build 1709. Měl jsem DELL Latitude E6400 kde bylo Win10 1709 a byla to raketa. S 1803 jsem ho odepsal. Původně měl licenci Win7, tak skončil. A to byl počítač, se kterým se ten tvůj Umax nemůže ani trochu srovnávat… Někteří s tím mají problém. To je tak vše.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Měla by… Jestli byl OS OEM. Reklamovat se lze u prodejce. Pak prodat a přejít na stabilnější OS. Mac, linux…

Upravil/a: Edison

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Obávám se, že oprava vadné aktualizace nebude provedena bezplatně. S chybou systému se počítá, zpravidla v návodu k obsluze je uvedeno, jak ntb uvést do továrního nastavení. Oprava přeinstalací je diletantské řešení. Jednodušší je vrátit systém pomocí bodu obnovení nebo ze zálohy.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Edison

Moment, při reklamaci existuje nárok i na náklady související s reklamací (například dopravné, poštovné…) a dokonce i náklady na škody vzniklé v souvislosti s vadou (ztráta dat, hmotné škody…). Jde jen o to ty škody prokázat.

před 2191 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek