Avatar uživatele
kajicek94

Vzniká mi nárok na vrácení peněz po uznání tří vad v jedné reklamaci?

Dobrý den,
mám jeden dotaz. Řeším reklamaci mobilního telefonu. Při sepisování reklamačního protokolu na prodejně jsem slečně dal můj průvodní dopis, ve kterém preferuji vyřízení vystavením dobropisu, ale ona do reklamačního protokolu napsala, že požaduji opravu, a já si toho všiml bohužel až po tom, co mi přišla za 15 dnu SMS o vyřízení reklamace. Reklamace byla vyřízena opravou a poslali mi i servisní protokol (zatím jsem reklamaci nepřevzal), ve kterém byly uznány tři vady v jedné reklamaci současně. Mluvil jsem se společností dTest a ti zmínili § 2169 odst. 2, o. z. a dále § 1812 odst. 1, o. z..

Mám právo na vrácení peněz, i když bylo do reklamačního protokolu psáno, že požaduji opravu mnou přiloženým dopisem, kde požaduji vrácení peněz, když jsem předem nemohl vědet, kolik vad bude uznáno?

Pokud si na něco vzpomenu, co jsem neuvedl nebo napíšete otázku, tak na ni odpovím do diskuze.

Děkuji za odpověď,
kajicek94

Zajímavá 0 před 2304 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Je to stále jedna reklamace. Reklamuj ještě dvakrát a můžeš požadovat vrácení peněz

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Jen pokud se reklamace týká téže vady.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Mc Merkurion

… i kdyby to byla pátá reklamace s deseti vadama je naprosto irelevantní, průvodní dopis také, v reklamačním protokolu jsi souhlasil s opravou, tudíž máš peška >>> oni opravili, jak jsi chtěl, že napsala něco jinýho, je tvoje chyba, měl jsi to překontrolovat, než jsi to podepsal

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
kajicek94

Mc Merkurion: V jejich reklamačním řádu je odstavec, kde je psáno, že se má nechat reklamační protokol uschován pro pozdější reklamace – reklamuji reklamační protokol. Kdyby nebylo cesty, tak se zde neptám. Většina lidí vč. mě se snaží získat to, na co mají právo. Taky můžu říct, že jednala v v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a neuvedla stanovené informace zákazníkem. Každopádně děkuji za odpověď

před 2303 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… chápu, tě, ale pochop taky je: taky se budou snažit získat co nejvíc, tj.: opravili, nebudou chtít měnit, vše co tvrdíš, je tvrzení proti tvrzení („že jednala v v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a neuvedla stanovené informace zákazníkem“), oni to maj ale od tebe podepsaný, a to je víc … přeju hodně štěstí …

před 2303 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
kajicek94

Edison: Reklamováno 6 vad – uznány 3 vady: LCD, baterie, mikrofon. Můžu tedy žádat peníze, když už to bylo vyřízeno opravou?

před 2303 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
kajicek94

Drap: Děkuji za odpověď. Koukal jsem na https://www.dtes­t.cz/nejcastej­si-problemy/mam-moznost-odstoupit-od-smlouvy-z-duvodu-vadnosti-zbozi/21 a zde je ve 3) bodu napsáno „… vady minimálně tři najednou.“. Ale nevím, když už to opravili, jestli mohu požadovat vrácení peněz, když to jsou 3 vady zároveň. Co myslíte?

před 2304 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Edison

V první řadě se neobracej na pochybné novinářské servery, ale nakoukni přímo do zákona. Jak je to s vadama současně to z hlavy nevím, ale nějaká možnost tam je taky.

před 2303 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
kajicek94

To jsem také zkontroloval – zde je zákon „§ 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový)“.

před 2303 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Bacha na ty „pochybné novinářské servery“. Dtest už tu má určité renomé a nesnaží se dělat noviny jako spíš řeší ochranu spotřebitele – noviny nevedou, vydávají magazín zaměřený na testy výrobků a právě legislativu týkající se ochrany spotřebitelů.

před 2303 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování