Dobrý den,
mám jeden dotaz. Řeším reklamaci mobilního telefonu. Při sepisování
reklamačního protokolu na prodejně jsem slečně dal můj průvodní dopis,
ve kterém preferuji vyřízení vystavením dobropisu, ale ona do
reklamačního protokolu napsala, že požaduji opravu, a já si toho všiml
bohužel až po tom, co mi přišla za 15 dnu SMS o vyřízení reklamace.
Reklamace byla vyřízena opravou a poslali mi i servisní protokol (zatím
jsem reklamaci nepřevzal), ve kterém byly uznány tři vady v jedné
reklamaci současně. Mluvil jsem se společností dTest a ti zmínili §
2169 odst. 2, o. z. a dále § 1812 odst. 1, o. z..
Mám právo na vrácení peněz, i když bylo do reklamačního protokolu psáno, že požaduji opravu mnou přiloženým dopisem, kde požaduji vrácení peněz, když jsem předem nemohl vědet, kolik vad bude uznáno?
Pokud si na něco vzpomenu, co jsem neuvedl nebo napíšete otázku, tak na ni odpovím do diskuze.
Děkuji za odpověď,
kajicek94
Zajímavá 0 před 2270 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je to stále jedna reklamace. Reklamuj ještě dvakrát a můžeš požadovat vrácení peněz
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, Jiří Bohumil
před 2270 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… i kdyby to byla pátá reklamace s deseti vadama je naprosto irelevantní, průvodní dopis také, v reklamačním protokolu jsi souhlasil s opravou, tudíž máš peška >>> oni opravili, jak jsi chtěl, že napsala něco jinýho, je tvoje chyba, měl jsi to překontrolovat, než jsi to podepsal
0
před 2269 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mc Merkurion: V jejich reklamačním řádu je odstavec, kde je psáno, že se má nechat reklamační protokol uschován pro pozdější reklamace – reklamuji reklamační protokol. Kdyby nebylo cesty, tak se zde neptám. Většina lidí vč. mě se snaží získat to, na co mají právo. Taky můžu říct, že jednala v v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a neuvedla stanovené informace zákazníkem. Každopádně děkuji za odpověď
… chápu, tě, ale pochop taky je: taky se budou snažit získat co nejvíc, tj.: opravili, nebudou chtít měnit, vše co tvrdíš, je tvrzení proti tvrzení („že jednala v v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a neuvedla stanovené informace zákazníkem“), oni to maj ale od tebe podepsaný, a to je víc … přeju hodně štěstí …
Edison: Reklamováno 6 vad – uznány 3 vady: LCD, baterie, mikrofon. Můžu tedy žádat peníze, když už to bylo vyřízeno opravou?
Drap: Děkuji za odpověď. Koukal jsem na https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/mam-moznost-odstoupit-od-smlouvy-z-duvodu-vadnosti-zbozi/21 a zde je ve 3) bodu napsáno „… vady minimálně tři najednou.“. Ale nevím, když už to opravili, jestli mohu požadovat vrácení peněz, když to jsou 3 vady zároveň. Co myslíte?
V první řadě se neobracej na pochybné novinářské servery, ale nakoukni přímo do zákona. Jak je to s vadama současně to z hlavy nevím, ale nějaká možnost tam je taky.
To jsem také zkontroloval – zde je zákon „§ 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový)“.
Bacha na ty „pochybné novinářské servery“. Dtest už tu má určité renomé a nesnaží se dělat noviny jako spíš řeší ochranu spotřebitele – noviny nevedou, vydávají magazín zaměřený na testy výrobků a právě legislativu týkající se ochrany spotřebitelů.