Jakou taktiku zvolit? Teď třeba chci řešit jednu takovou věc u prodejce, který mě zná od vidění a docela často u něj nakupuji a nechal jsem tam už pár tisíc za zboží. Teď se mi něco po pár měsících rozbilo, ale já to vůbec nečekal a vůbec nemůžu nají záruční list či v tomto případě paragon. Myslíte, že záleží na povaze obchodníků, prodejců? Nebo se dnes všichni striktně drží pravidel prodeje obecně? Tak já bych klidně zaplatil třeba i 50% původní ceny. Je to málo? Když mu řeknu, že to nikde troubit nebudu? Povedlo se vám někdy něco reklamovat bez záručáku?
Zajímavá 0 před 3031 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jo, boty v jednom obchodě. Prodavačka nám to prodala a za dva dny jsme byli tam. Takže si pamatovala.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3031 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, v Alze. Tam si doklady o nákupu evidují sami a když prokážete že jste to vy kdo nakupoval, tak můžete reklamovat bez předložení dokladu.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, v červnu telefon. Byl zakoupený v plzeňském Euronicsu jsem
reklamovala v prodejně v Karlových Varech. Zavolali do Plzně a téměř
2 roky starou ůčtenku poslali k vytištění (obdržela jsem kopii
účtenky).
Telefon byl v rámci reklamace opraven.
0
před 3031 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
dubraro: mám stejnou zkušenost, ale platí i předchozí odpověď. Je to na dobré vůli obchodníka, reklamaci uznat nemusí
Ono jde o to prokázat oprávněnost reklamace. A základem je právě dokázat že jste dané zboží nakoupil u daného obchodníka a v případě odstoupení od KS i za kolik. K tomu primárně slouží právě paragon. Pokud to můžete prokázat jinak než paragonem, nebo vám obchodník uvěří, není důvod paragon předkládat…