Avatar uživatele
anonym

Vyplatí se koupě elektrokola za astronomickou cenu?

Dobrý den,velmi by mě zajímalo jestli se opravdu vyplatí ,,dnešní době" kupovat nové elektrokolo za astronomickou cenu cca 60.000 AŽ 90.000kč,velmi se mi líbí elektrokolo od HAIBIKE model SDURO Fullseven nebo Hardnine,podle prodejce je HAIBIKE – jednička na evropském trhu a píšE toto Německé elektrokola značky HAIBIKE se řadí mezi to nejlepší co můžete na evropském trhu pořídit. Německá preciznost, nejkvalitnější komponenty a nádherný design se staly již charakteristickými rysy této renomované značky. Nečekejte elektrokolo čínské produkce, levných komponentů a problematických baterií. Opravdu? mám tedy veřit že elektrokolo je opravdu NĚMECKÉ VÝROBY A TECHNOLOGICKÉ KVALITY které nemají ŽÁDNÉ čínské díly ani baterie? děkuji

Zajímavá 0 před 1681 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Arne1

Teď jsem klientovi zapracovával do pojistky změnu jízdního kola – koupil nové, cena 138 tisíc.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Podľa technických dát je to skutočne celonemecká konštrukcia zo súčiastok vyrobených vo východnej Ázii.
Motor/Pohon YAMAHA PW-SE
Display Yamaha Side Switch
Batéria Yamaha Lithium Ionen
Nabíjačka Yamaha rýchlonabíjačka 4A
Radenie: Shimano Deore M6000, 10-rýchlosť
Riadiaca páčka: Shimano Deore M6000, rapidfire
Kazeta: Shimano HG500, 11–42 zubov
stačí?

cena je priemerná v tejto kategórii elektrobicyklov

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

To záleží jen na tobě, zda budeš věřit nebo ne. Před koupí by nemělo být zas až tak velký problém jednotlivé díly prověřit. A jestli se vyplatí? To musíš vědět ty. Co to je že se vyplatí? Peníze vydané za nákup se zřejmě nevrátí, ale můžeš se pěkně povozit.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kepler

Za tu cenu to je sprostota a za to můžu mít značkový skůtr, možná jen malinko ojetý. Asi to je kvalitní výrobek, který vydrží, ale jestli obsahuje čínské šmejdy nebo ne, to nikdo nezjistí. Jen upozorňuji, že nová baterie nižší třídy vyjde bratru na 10 litrů a vydrží ti tak 5 let. Teď je otázka, jaký elektromotor má zabudovaný. Bez řidičáku je možný jen pouhých 250 W, což je skoro k ničemu. Já chci jít cestou přestavby stávajícího kola na pohon 750 W, který dokáže vyvézt i do kopce bez šlapání. Investice budou asi tak 12 litrů vč. nové baterie a nabíječky.

Upravil/a: Kepler

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Edison

Někomu se to vyplatí, někomu ne. My to tu za tebe nerozhodnem.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt

Pokud poskytují záruku, že ti vše bezplatně opraví a kdykoli můžeš vrátit a dostaneš plnou cenu, tak bych o tom začal uvažovat i já.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cochee

No mně třeba určitě ne. 35 let stará silnička nevisí v garáži na hácích jinak, než by tam viselo astronomicky drahé nové elektrokolo.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek