Je možné,aby při výměně čepu řízení došlo vinou montáže resp.
demontáže,k poškození posilovače řízení?A dále se chci zeptat,proč
mi stále pískají brzdy,ikdyž jsou měněné a mají odjeto kolem
2000 km.děkuji
Doplňuji:
projevuje se to nepříjemným lupáním či praskáním v řízení,jen
v malých rychlostech,když zatočím.jako,kdyby tam něco praskalo,je to
celkem nepříjemný.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4833 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Chtělo by to víc informací, z kterých by vyplynuly souvislosti. Co se
dělo a jak se to teď projevuje.
S pískáním brzd je svízel, je to dáno materiálem a vůlí ve třmenu.
Prodává se pasta proti pískání brzd.
Zkuste na volném prostranství jet do kruhu. Jestli bude v řízení praskat
bez pohybu volantu, tak bude poškozený homokinetický kloub. Jestli praská
při pohybu volantem a dřív to nedělalo, musel by to dělat
vyměněný čep.
Zdroj: http://www.oleje-aditiva.cz/liqui-moly-pasta-proti-piskani-brzd-sprej-proti-piskani-brzd-10g
0 Nominace Nahlásit |
brzdy často pískají, když jsou brzdové kotouče mírně fialové, tzv.
spálené
doplněno: v tomto případě nebude problém v posilovači, ale
v homokinetickém kloubu u některého předního kola. Ten se nedá opravit,
pouze nutná výměna. Vždy se mění obě strany.
0 Nominace Nahlásit |
Rady, to pískání je spůsobeno , že jsou použity brzdové destičky ,
které obsahují hodně kovových pilin. Většinou jde o levnější destičky
z druhovýroby.
Jediná možnost jak se toho zbavit je výměna.
Ohledně toho „praskání“ při řízení, byla by dobrá kontrola ložiska
tlumič (horní uložení tlumiče) a pružin.
Řízení by jste mohl poškodit jedině, že by jste do něj mlatil kladivem,
což při normální výměně čepu herozí.
0
před 4833 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek