Všechny rady a doporučení jsou nabídka? Jak normálně vyčistit čelní sklo auta aby se nerosilo? Lze vyleštit podřené sklo? Stačí pár pomůcek a triků? Nebo peníze na nákup rozmatlaných vosků? Někdo používá saponát s vodou a nedoporučuje iron, protože se údajně matle a zůstane na skle. Problém bude asi ve špinavém textilu kterým leští okno. Další odkaz vede na rady, že nejlepší je iron ale jar na nádobí nedoporučuje, protože se matle a zůstávají šmouhy. Další zaručené rady jakési vosky, jiný redaktor doporučuje barbus na holení, nebo od značky G. Jinde zas výměnu pilového filtru. Celý večer může být zábavným čtením receptů a ADS. Zamlžené sklo ráno ofouknu ventilátorem, pootevřeno boční okno. Ale v tomto deštivu se sklo mlží při jízdě, už po pár minutách. Poslouchat ventilátor na 3. stupeň je na chrániče sluchu. To byl 1 příklad protichůdného obsahu na internetu. Vždy se objeví celý článek nebo jeden, dva komentáře které doporučují koupit jakýsi výrobek a neopomenout dlouhou funkčnost a malou spotřebu.
Zajímavá 0 před 2349 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Záleží na tom, CO považuješ za „normální čištění“ skla, aby se nerosilo. Musíš jednak dobře umýt a PAK použít prostředek proti rosení (ošetřit jím sklo), ale ani ten NEZARUČÍ, že za určitých okolností se sklo nezarosí. Podobně jako nějaký opalovací krém tě ochrání před „spálením“, protipožární dveře před požárem – nicméně u obou jsou stanoveny podmínky „vocamcaď pocamcaď“! Zkrátka ani dveře čistě ze železa by neobstály ve výhni vysoké pece, chápeš?
Pokud se ti nadobyčeně rosí sklo v autě, máš problém s klimou/ventilací. Tím začni, přípravky proti rosení pomáhají (některé více, jiné méně) ale všemocné nejsou, no. Také pokud máš díru v podlaze/ti do auta odněkud zatéká/rozlils láhev minerálky do koberce apod. budeš mít s rosením VELKÝ problém, pokud klesla teplota pod rosný bod..
Rosení skla je totiž přirozený jev, kterému pokud jsou podmínky (vysoká koncentrace vodních par – ergo vzdušná vlhkost) se nelze vyhnout jinak, než zabránit vzduchu v kontaktu s chladnými povrchy, na kterých se vodní pára vysráží. V autě to znamená ohřát sklo tím víc, čím je venku chladněji a čím vyšší máš vlhkost vzduchu.
Leštit sklo samozřjemě JDE (leštit jde i diamant!), musíš ale vědět JAK a mít na to správné prostředky. Čistě ručně to je opravdu opich, potřebuješ přinejmenším deltu vibrační brusku, brusivo vhodných zrnitostí a leštící pastu(y). Také si musíš uvědomit, že odbroušením rýh zeslabuješ celý profil – tzn. 1mm hluboká rýha k tomu abys ji zahladil bude obnášet odbroušení a zaleštění cca 1,2–1,4mm původní tloušťky skla, což u aut znamená něco kolem 25% původní tloušťky (a to už je dost), takže ani to není bez ztráty kytičky, no! (naštěstí většina vad takové hloubky nedosahuje) ;) :)
Hele, reklama je od toho reklamou, aby tě přinutila KOUPIT! Ne od objektivního popisu výrobku a jeho vlastností. ;) :D :D
0
před 2348 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4683 | |
led | 3026 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2245 | |
zjentek | 1684 | |
ivzez | 1445 | |
aliendrone | 1443 | |
quentos | 1428 | |
elkon | 1387 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |