Avatar uživatele
Tade

Vrácení zboží v kamenném obchodě, které objednali přes internet.

Mám objednána dvě dvd v kamenné prodejně hudebnin. Hudebniny je objednaly přes internet u svého dodavatele. Bylo mi slíbeno, že budou do určitého data, jenže se to bohužel spozdí o týden, protože v hudebninách nevěděli nebo mě záměrně neinformovali o tom, že dodavatel má dovolenou. Ten pro koho ta dvd kupuji, už je nechce z důvodu přeposlání do zahraničí atd. Zajímá mě, jestli bude problém uhradit peníze za dopravu zboží zpět do internetového obchodu hned jak přijdou dvd do kamenné prodejny, když už dvd kupovat nechci.
Doplňuji:
Jen doplním, že smlouva nebyla žádná, pouze si na mě vzali tel. číslo pro kontaktování, až přijde zboží. Asi jsem špatně popsal to s tím spožděním. Mělo to přijít minulý pátek a tuším, že ten den mi dali o zpoždění vědět. Říkali, že to přijde po neděli. Včera jsem se byl v obchodě zeptat, jestli už to tam nemají a řekli, že dvd dorazí tento pátek. Psal jsem to známému, pro kterého to kupuji a dnes mi odepsal, že to pravděpodobně už chtít nebude. Ps.: díky za odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Tade

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? fablen před 4899 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Obchodní vztah vzniknul mezi vámi a kamenným obchodem. Dodavatel je mimo. Otázkou je, jaké podmínky jste si dohodli. Jestli žádné, tak by bylo nejjednodušší objednávku zrušit s poukazem na nesplnšní doby dodání. Pokud máte písemně podmínky odstoupení od smlouvy, musíte se řídit jimi.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
baghira

Předpokládám, že objednávka byla nezávazná a bez zálohy. Pak bych jim jen ze slušnosti bez zbytečného odkladu oznámil, že zboží už nechci, a tím by to bylo vyřízeno.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
HOMER

Neměl by být problém,prostě se omluvíte.Pochy­buju,že by jim dodavatel (či jejich sklad) dopravoval pouze tyto dvě dvd.Zajděte tam a zrušte objednávku..

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fablen

Souhlasím s reakcemi ostatních. Kéž by většina zákazníků byla natolik solidní, že prodejce informuje o zrušení objednávky pokud již o zboží ztratí zájem nebo si jej koupí mezitím jinde.

Dle mých osobních zkušeností (a některých okolních prodejen) je bohužel skutečně velké % lidí, kteří si zboží objednají a nevyzvednou. Často je důvodem i nesolventnost zákazníků…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Tade

Objednání bylo bez smlouvy. Vzali si pouze mé telefonní číslo, aby mi dali vědět sms, až zboží přijde.

před 4899 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
led

V tomto prípade išlo o nazáväznú objednávku (per huba), kľudne môžte odstúpiť z dôvodu nedodržania termínu (v prípade, že ste neodsúhlasili oneskorený termín dodávky)

před 4899 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek