Mám objednána dvě dvd v kamenné prodejně hudebnin. Hudebniny je
objednaly přes internet u svého dodavatele. Bylo mi slíbeno, že budou do
určitého data, jenže se to bohužel spozdí o týden, protože
v hudebninách nevěděli nebo mě záměrně neinformovali o tom, že
dodavatel má dovolenou. Ten pro koho ta dvd kupuji, už je nechce z důvodu
přeposlání do zahraničí atd. Zajímá mě, jestli bude problém uhradit
peníze za dopravu zboží zpět do internetového obchodu hned jak přijdou dvd
do kamenné prodejny, když už dvd kupovat nechci.
Doplňuji:
Jen doplním, že smlouva nebyla žádná, pouze si na mě vzali tel. číslo
pro kontaktování, až přijde zboží. Asi jsem špatně popsal to s tím
spožděním. Mělo to přijít minulý pátek a tuším, že ten den mi dali
o zpoždění vědět. Říkali, že to přijde po neděli. Včera jsem se byl
v obchodě zeptat, jestli už to tam nemají a řekli, že dvd dorazí tento
pátek. Psal jsem to známému, pro kterého to kupuji a dnes mi odepsal, že to
pravděpodobně už chtít nebude. Ps.: díky za odpovědi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? fablen před 4866 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obchodní vztah vzniknul mezi vámi a kamenným obchodem. Dodavatel je mimo. Otázkou je, jaké podmínky jste si dohodli. Jestli žádné, tak by bylo nejjednodušší objednávku zrušit s poukazem na nesplnšní doby dodání. Pokud máte písemně podmínky odstoupení od smlouvy, musíte se řídit jimi.
0 Nominace Nahlásit |
Předpokládám, že objednávka byla nezávazná a bez zálohy. Pak bych jim jen ze slušnosti bez zbytečného odkladu oznámil, že zboží už nechci, a tím by to bylo vyřízeno.
0 Nominace Nahlásit |
Neměl by být problém,prostě se omluvíte.Pochybuju,že by jim dodavatel (či jejich sklad) dopravoval pouze tyto dvě dvd.Zajděte tam a zrušte objednávku..
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasím s reakcemi ostatních. Kéž by většina zákazníků byla natolik solidní, že prodejce informuje o zrušení objednávky pokud již o zboží ztratí zájem nebo si jej koupí mezitím jinde.
Dle mých osobních zkušeností (a některých okolních prodejen) je bohužel skutečně velké % lidí, kteří si zboží objednají a nevyzvednou. Často je důvodem i nesolventnost zákazníků…
0 Nominace Nahlásit |
Objednání bylo bez smlouvy. Vzali si pouze mé telefonní číslo, aby mi dali vědět sms, až zboží přijde.
V tomto prípade išlo o nazáväznú objednávku (per huba), kľudne môžte odstúpiť z dôvodu nedodržania termínu (v prípade, že ste neodsúhlasili oneskorený termín dodávky)