Ahoj,
21.7.2016 jsem reklamovala notebook, který z ničeho nic prestal
fungovať.
Dnes je to 30 dní co je v reklamaci, a nedali mi jeste vůbec vědět, jestli
reklamaci uznaji či ne. Mám právo skočit do elektra s tím, že ustupuji od
smlouvy a chci zpět peníze? Nemůže se stát, že se budou vymlouvat, že mi
dali vědět? (SMS/mail), i když nedali?
Další věc… když tam nebudu moci zítra dojít, až za 5 dní, a oni mi mezitim napíšou, že mi zamítli/nezamítli reklamaci, mám stále nárok na vrácení peněz, když mi dali vedět až po těch 30 dnech?
Děkuji a omlouvám se za hloupou otázku, ale chci si být jistá 🙂
Zajímavá 0 před 3049 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nevyjádří-li se prodejce ( výrobce) k reklamaci do třiceti dnů,
vzniká automaticky nárok na vrácení kupní ceny.
Co na to vymyslí Euronics ale nevím. U Euronicsu jsem kupoval jednou a již
nikdy více !!!
Upravil/a: mosoj
0
před 3049 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud vím, je prodejce povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů.
Podle mne by Vám o vyřízení měl i dát vědět, ale jestli si dobře
vzpomínám,
v zákoně to takto uvedeno není.
Než začnete něco požadovat, doporučuji si zjistit,
jestli opravený notebook už třeba 10 nečeká na vyzvednutí…
————
Doplňuji:
Pozor také na to, že pokud konec nějaké lhůty vyjde na víkend
či svátek, posouvá se konec na nejbližší následující pracovní den.
Jestli lhůta měla skončit v sobotu, posouvá se konec na pondělí.
Upravil/a: ivzez
0
před 3049 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek