Avatar uživatele
anonym

V jakém stavu se nachází záruka spotřebiteli a dodatečná, když si jedinec výrobek poškodí?

Jedná se o elektroniku – upadla. Samozřejmě škodu zaplatím. Ale to jsem přišel o záruku? Anebo když to vyřídím přes původní firmu, lze si vše uchovat? Navíc na výrobku mám prodlouženou záruku – o tu se bojím nejvíce. (Dohromady 5 let – vydrželo to 3 měsíce.)

Praskl „jen“ držák – malá součástka. Nemohu již zaručit integritu obvodů, či tak. Ale právě proto se zde ptám – jak uchovat záruku. Vím určitě, že zboží se dá přetestovat a záruka může být i na opravované zboží. Na druhou stranu netuším, kolik to stojí.

Zajímavá 0 před 2764 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Vše záleží na dohodě s prodejcem, popřípadě s výrobcem.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mewa

no pokud je výrobek poškozen tvou vinou mechanicky(upadl a rozbil se) a je to vidět pak se na to záruka nevztahuje a zaniká, pokud to vidět není ,jako že není nikde prasklý apod. že prostě není na první pohled vidět že by upadl apod. ale nejde, můžeš ho zkusit dát do opravny s tím že prostě přestal fungovat a buď opraví a nic nepoznají ,a záruka bude normálně pokračovat nebo ne.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Pokud je výrobek poškozen mechanickou vadou (něco viditelně poškozené) záruka zaniká. Pokud není vada viditelná, možno reklamovat, ale pokud se v opravně zjistí, že je uvnitř mechanické poškození, opět záruka zaniká. Je možno řešit, pokud není kryt (pouzdro) nějakým způsobem zaplombované, (porušením plomby opět záruka zaniká), tak provést výměnu mechanicky poškozeného dílu „svépomocně“, případně ze úhradu opravnou a poté opět stále záruka platí.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek