Dobrý den,
mohu vás poprosit o váš názor k následující úloze? Jedná se
o teoretickou otázku a máte dvě možnosti výběru. Odpovídejte tak, jak
byste postupovali, kdyby se vám popisovaná věc stala, prosím :)
--- ZAČÁTEK ÚLOHY ---
Představte si, že reklamujete tiskárnu. Doma jste napsali Průvodní dopis
s detailním popisem všech vad spolu s odkazem na online video. Přišli jste
do obchodu, prodejce s vámi vyplnil jeho reklamační protokol a vy jste mu
předali průvodní dopis, ale on vám jej s těmito slovy vrátil –
„Servis zajímá pouze náš papír a na něm je vše důležité“. Problém
je v tom, že prodejce do reklamačního protokolu podle vás dostatečně
nerozepsal všechny vady (jsou hodně obecné) i přes vaše vaše námitky
Průvodní dopis nepřevzal… Vy nyní můžete provést jednu z těchto
dvou věcí:
Sečteno, podtrženo… budete féroví a dáte jim ihned vědět, že udělali chybu – NEBO – si necháte „eso v rukávu“ a v případě když vám nevyhoví (NAPŘÍKLAD – servis dostatečně nepochopí všechny vady a reklamaci zamítne, kvůli tomu, že to prodejce nerozepsal), tak kartu použijete?
PS: Berte použité výrazy s rezervou.
--- KONEC ÚLOHY---
Moje odpověď: Upřímně… nic bych nedělal a v případě nevrácení peněz bych použil „eso z rukávu“.
Děkuji za každou odpověď!
Zajímavá 0 před 2176 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Informoval/a bych je ihned
Druhá varianta není žádné eso v rukávu, ale naprostá neschopnost
jakékoli komunikace na obou stranách.
K reklamaci není potřeba průvodní dopis, ale reklamační protokol, který
zákazník podepisuje. Podepíše ho, až bude s obsahem souhlasit. Do té doby
musí jednat s personálem tak dlouho, až bude vše v pořádku.
Upravil/a: Hlada
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
Informoval/a bych je ihned
Ani jedna odpověď. Co se týče sdělení k reklamaci, asi bych informoval
výrobce o podronostech reklamace i sdělení prodejce.
Ovšem co se týká vrácení peněz, tak na to nárok není a já můžu
požadovat vrácení jak chci.
0
před 2176 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Informoval/a bych je ihned
Jestli zákazník reklamační protokol nezkontroloval a
podepsal jej, souhlasil s tím, co v něm bylo uvedeno.
Žádné „Eso v rukávu“ nemáte.
__
Můj komentář:
Zákazník udělal chybu a teď hledá, na čem by „mohl nachytat“
prodejce.
Podle mne zbytečná ztráta času.
0
před 2139 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek