Dnes tátovi přišla „sms“, matka vezme jeho mobil, otevře to a ejhle
jedním kliknutím bez jakéhokoli dalšího potvrzování aktivovala službu
příchozí melodie nebo jak se to jmenuje (prostě takový ten nesmysl, že
když vám někdo volá, že mu to během vyzvánění vyhrává). Hned přišly
sms, že služba bude do 30 min. aktivní a nějaké další kecy. Říkám, to
si snad dělají prdel, ne? Volám na tu jejich infolinku, klasika … pro
blablabla stiskněte osmičku. Asi po 3 minutách jsem se „doklikal“ na
operátora. Vcelku ochotně slečna zadala do systému zrušení této služby,
s tím, že se nemám lekat, že bude služba aktivní ještě třeba týden
nebo měsíc!! Tvl, co to je? Tohle je nějaká serióznost? Dělají z lidí
akorát blbce, každému musí být jasné, že když to jde aktivovat v řádu
minut, že úplně stejně to musí jít i deaktivovat. Fakt nemám slov, bacha
na to, ať se taky nenapálíte!
Doplňuji:
Psal jsem, že se jednalo o „sms“, nic v mobilu jsem už nenašel, muselo
to přijít jen na displej a klasické tlačítko pro otevírání sms mělo
přiřazenou funkci „stáhnout“ nebo „aktivovat“. Co můžete chtít po
starším člověku, kterým moje matka nepochybně je. Že se nenapálí?
Prostě klasicky otevře „sms“ a už to jede jako vir (kolik se mi vybavuje
podobných případů z prostředí internetu, tohle je ovšem akce
nadnárodního operátora!). Je to parádní sviňárna na obyčejné nebo
starší lidi, takovéhle služby, stejně jakékoli jiné by měly být
nabízeny jasně, standardně, transparentně, to mi nikdo nevymluví. Nebo snad
je na tom už tak špatně, že se snaží za každou cenu vyrazit z důchodců
nějakou tu pětikorunu navíc? Takovéto chování v kontextu o jakou se
jedná firmu mi přijde přinejmenším zarážející a nechutné.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? aramah, Elk, hanny 2, fcoop, Larissa, briketka10, anonym, alenad, natybubu před 4508 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nelze jen otevřením SMS potvrdit nějakou službu. Musela odpovědět SMS.
Každopádně tu velký výběr operátora není.
Doplňuji:
Musela po otevření poslat potvrzovací SMS. Omlouvám se za pozdní
doplnění.
Upravil/a: anonym
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit |
Vážení kolegové a kolegyně, hluboce se mýlíte v nutnosti na něco
kliknout. Také mi došla sms o aktivaci služeb, o než jsem vůbec
nežádala. Na to mi přišla další, že je tato služba „bezplatná“.
U našich operátorů? Něco zdarma? To je naprosto vyloučené, takže jsem
také telefonovala a snažila se rozumně vysvětlit, že pokud mi ještě
jednou bude vnucována služba, o kterou jsem si nepožádala, tak
s okamžitou platností vypovídám smlouvu z důvodu porušení smluvních
podmínek ze strany poskytovatele služeb.
Skutečně lze službu zrušit stejně rychle, jak rychle ji poskytovatel zcela
„nezištně“ zřídil.
0 Nominace Nahlásit |
taková SMS mi chodí běžně několikrát v měsíci a slyším, jak mi ji
telefon ohlásí pípnutím objeví se na displeji text, jestli si přeji
aktivovat službu příchozí melodie, ale nechám ji odeznít a zmizí..
tenkrát si nepamatuju přesně, ale obě se sestrou jsme měly Křemílka a
Vochomůrku já to zrušila kvůli platbě, ale myslím na to, abych službu
aktivovala musela jsem kliknout vícekrát ne jen jednou, když se mi ta SMS
objevila na displeji..
Doplňuji:
měsíční paušál stál tenkrát 18,–Kč
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Není kliknutí jako kliknutí.
Asi musela kliknout na něco, čím se nabídka potvrzuje.
Doplňuji:
Ať potvrdrdila nebo ne, stavila byc se nbo aspoň zavolala operátorovi a
optala se proč a komu podobné SMS posílají.
Upravil/a: terry
0 Nominace Nahlásit |
Mě přišlo smskou toto -" Zapnuli jsme vám nový roamingový balíček s levnějšími daty v rámci EU.Za data platíte.....atd.Balíček si můžete kdykoliv změnit nebo zrušit".Protože do zahraničí momentálně necestuji,tak jsem to nechtěla řešit,ale potom mi došlo,že bych ten balíček určitě platila nějakým paušálem,tak jsem zavolala na infolinku a tam mi řekli,že balíček je zdarma.Tak doufám,že nekecali!Jinak jsem u T-mobilu už asi 12 let ,mám paušál a zatím žádný problém.
0 Nominace Nahlásit |
Tvé oprávněné rozhořčení autenticky koresponduje s čerstvým
článkem na Novinkách s příznačným titulkem "Češi se už začínají
bouřit proti chytračení s cenami – viz odkaz.
Stojí za přečtení včetně vášnivých ohlasů, nyní hrozí pokuta UPC.
ale rozjíždí se lavina dalších postihů na podobné praktiky. Nejvíce
výhrad je právě na mobilní operátory, kde není žádný logický důvod,
proč právě ČR má mít nejen 2. nejdražší bankovní poplatky, ale
i jedno z nejdražších mobilních volání v EU.
ad česílko v diskuzi, stížnost na ČOI není relevantní, kompetence spadá
pod ČTÚ (Český telekomunikační úřad), případně poradí i SOS
(Sdružení na ochranu spotřebitelů).
ad Alesh – jako stříbrný jsi měl formálně vložit otazník (např.
Také vám přišla šokující SMS? apod.), abys předešel výhradám od Drap
a led.
Zdroj: http://www.novinky.cz/finance/273641-cesi-se-uz-zacinaji-bourit-proti-chytraceni-s-cenami.html
0 Nominace Nahlásit |
A otázka je kde ?
Doporučuji vybrat si solidnějšího operátora, i když moc toho
nenavybíráš .
0 Nominace Nahlásit |
Naši operátoři – všichni tři jsou velice dobře schování pod
molochem zvaným ČTU http://www.ctu.cz/. Nic se nezmění i kdyby zde bylo
5 operátorů. Stále si provozovatelé můžou se zakazníkem dělat co budou
chtít (tj. slušně řečeno). To se týká všeho (ceny hovorů, služeb atd.
včetné vědomého klamání zákazníka). Stížností na operátory jsou
tisíce a nic moc se neděje. Zajímavé je, že pokud náhodou máte a
provozujete nějaké služební číslo velké organizace od jakéhokoliv
operátora. Nic Vás neotravuje. Žádné SMS ani žádné operátorky ze
sladkým hlasem.
Pokud se mobilní služby budou v naší zeměpisné šířce zhoršovat (což
asi nastane) tak jsou jen dvě možnosti. Přejít na zahraničního operátora
a nebo mobil nepoužívat. Nedávno jsme z jedním kolegou začali vymýšlet
vtipné narážky co říct operátorům/kám nabízející různé doplňkové
služby. Hodím to jako otázku. Třeba se sejde více zajímavých
odpovědí.
2Kdo udělil odpovědi palec? anonym, briketka10
před 4508 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Podobně jako „česílko“ si myslím, že své postarší matce až příliš důvěřujete. Vím o čem mluvím, protože mám postaršího otce a taky všechno hasí přeze mě až si objedná roaming cestovatele a podobné nesmysly :D ve finále to stejně platí on takže já už se nestresuju, ale jen tak na jedno kliknutí NIC NEFUNGUJE.. Procitněte a nevěřte seniorům každé slovo :)
0
před 4501 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je vidět, jak přitvrzuje boj. Teď záleží na nás, jak se k omu postavíme. také jsem měla T-mob., už ne 🙂
Po přečtení doplnění bych to bral od firmy jako podvod. Tady nejde o starší lidi, ale o způsob nabídky a nemožnost jen přečíst. I pod tím stáhnutím se určitě něco skrývalo. Dal bych podnět ČOI (české obchodní inspekci)
Jak jsem psal, prostě ten mobil matka (žádný velký technik) vzala, viděla že něco přišlo, mobil ji zhasl, smáčkla znova tlačítko na otevírání („enter“) a nic víc údajně neudělala a už to jelo. To víš, starý lidi, ti už nemají takový postřeh, reakci atd. Fakt jsem z toho znechucen, že na ně někdo dokáže takhle rafičit svoje „služby“, neboť tato „služba“ jsou fakt vyhozený peníze, to se fakt nějaké kret*n musel hodně zamyslet, aby vymyslel takovouhle nesmyslnou službu.
ať je to jakýkoli operátor všichni posílají nabídky v SMS i když ji
nepotřebuješ, různé o nabití a nedobití kreditu, že ti jinak propadne
karta i když žádnou nemáš o různých soutěžích..
nevědí, že ji nepotřebuješ ani kolik je ti let ??
a spoustu lidí ty melodie má a najednou ti zařve do ucha „Héj jen mi
dudáčku hréj“ a to je hrozný navíc, když to ten dotyčný
nebere.. :D
já vím, že to nejsou KLASICKÉ SMS jen se objeví na displeji a pípnou, ale musíš na ně kliknout i když je potřebuješ odstranit z displeje musíš dát na mobilu klávesu zpět, aby zmizely..
Brikrtko dík to jsem potřebovala,
Normálně jsem ten jekot slyšela,řežu se tu snad to rozdejchám
:)))))))))))))
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |