Avatar uživatele
horacion

Účet za telefon jsem platil se špatným VS..

Účet za telefon u o2 jsem platil poslední dva měsíce se špatně uvedeným variabilním symbolem. Částku jsem tedy podle o2 ani v jednom z těchto případů neuhradil a zasílají mi upomínky. Co v takovém případě dělat? Nechce se mi samozřejmě vše platit dvakrát.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? iceT, fablen před 4904 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Terryle

Kontaktujte jejich zákaznický oddělení a oni vám řeknou – viděla bych to možná na dodatečný zaslání výpisů tak, aby viděli, že ta platba skutečně proběhla…
Takhle to dělá automatika a podle té jste to vážně nezaplatil. Udělala bych to co nejdřív – jinak vás můžou začčít popotahovat a ještě vlítnete do dluhů kvůli pár korunám :o/ Zavolejte klidně i na zákaznickou linku, tam by vás měli odkázat na někoho, s kým to vyřešit.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hykam

Zavolejte na zákaznickou linku a sdělte jim pod jakým variabilním symbolem jste částku zaplatil, oni si již platbu spravně zařadí.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Zkuste to jak píše Terryle. Zavoláním si jen ověřte co a jak máte dělat.
Vy musíte dokázat, že jste to posílal vy a ne ten druhý. To dokážete jen výpisem.
Tak jednoduše to v bankovnictví opravdu nechodí!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek