Účet za telefon u o2 jsem platil poslední dva měsíce se špatně uvedeným variabilním symbolem. Částku jsem tedy podle o2 ani v jednom z těchto případů neuhradil a zasílají mi upomínky. Co v takovém případě dělat? Nechce se mi samozřejmě vše platit dvakrát.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? iceT, fablen před 4904 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kontaktujte jejich zákaznický oddělení a oni vám řeknou – viděla
bych to možná na dodatečný zaslání výpisů tak, aby viděli, že ta
platba skutečně proběhla…
Takhle to dělá automatika a podle té jste to vážně nezaplatil. Udělala
bych to co nejdřív – jinak vás můžou začčít popotahovat a ještě
vlítnete do dluhů kvůli pár korunám :o/ Zavolejte klidně i na
zákaznickou linku, tam by vás měli odkázat na někoho, s kým to
vyřešit.
0 Nominace Nahlásit |
Zavolejte na zákaznickou linku a sdělte jim pod jakým variabilním symbolem jste částku zaplatil, oni si již platbu spravně zařadí.
0 Nominace Nahlásit |
Zkuste to jak píše Terryle. Zavoláním si jen ověřte co a jak máte
dělat.
Vy musíte dokázat, že jste to posílal vy a ne ten druhý. To dokážete jen
výpisem.
Tak jednoduše to v bankovnictví opravdu nechodí!
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek